weer terug

Hallo allemaal,

De afgelopen weken was ik afwezig in verband met vakantie. Nu ben ik weer terug en wil ik weer even mijn verhaal kwijt.

2 weken geleden net voor ik met vakantie hebben mijn zus ( die ook zwanger is) en ik onze kleine jongens allebei een t-shirt aangegeven met de tekst Ik word een grote broer. Toen zijn we naar mijn ouders gegaan. Het duurde ongeveer 5 minuten voordat ze bij mijn zoontje het shirtje zagen.oma en opa helemaal blij, en konden het bijna niet geloven. Toen keerde ze zich tot mijn neefje en zeiden, dan wordt jij grote neef! Pas toen zagen ze dat hij ook een shirt aan had met dezelfde tekst als mijn zoontje. Ze wisten niet meer hoe ze het hadden... Opa werd stil (en daar is veel voor nodig) en Oma begon te huilen. Dit zal ik nooit meer vergeten.

Morgen gaan we naar de opa en oma van mijn man om het te vertellen, voor hem is dit bijzonder omdat zijn ouders beiden niet meer leven. Daarna gaan we het gewoon bekend maken, en kan ik het eindelijk van de daken schreeuwen!!!

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes

Hoi pluisje!
Wat bijzonder zeg dat zo samen vertellen en samen zwanger zijn! Wow! Jullie gaan een speciale tijd tegemoet! En voor opa en oma bijna niet te bevatten denk ik! Leuk! Geniet ervan en het nieuws vertellen aan de rest!
Liefs Bowi

Geweldig om te lezen, wat blijft het toch leuk om de opa's en oma's blij te maken. Wij hebben het vandaag ook weer gedaan bij mijn schoonvader en zijn vrouw.
Het duurde even voordat mijn schoonvader het begreep, Finn vertelde dat hij "grote broer" wordt en dat hij een baby heeft :)
Nou ja, ze vonden het natuurlijk weer helemaal geweldig. En als je zoals bij jou dan ook nog dubbelop kan vertellen, dat is helemaal te gek!

Ooooooh leuk zeg en die reacties helemaal geweldig hoor.Wij hebben het toen ook verteld met een shirt van ik wordt grote broer was helemaal geweldig.

Geniet er lekker van.

Liefs RH

Terug
Bovenaan