weer terug .....

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden ik ben even een dik half jaar weg geweest op dit forum ...
Het liep even niet zo lekker met mijn vriend alles was een beetje teveel ....
Bij mijn vriend is nu asperger syndroom geconstateerd dus daar kunnen we nu aan werken .....samen ! Ook gaan we weer actief voor kindjes ik ben in juni 2010 gestopt met de pil en al die tijd gebeurd er niets .
Ik heb juli 2011 wel een verwijsbrief gehaald bij de dokter om door verwezen te worden naar het ziekenhuis maar omdat het niet zo lekker ging met onze relatie heb ik daar toen niets mee gedaan .

Ik ben blij en opgelucht dat 2011 nu voorbij is en ik voel dat 2012 mijn/ons jaar gaat worden we moeten er hard aan werken allebei dat is een feit maar ik denk dat we dat kunnen .

We hebben nu afgesproken dat we nog even drie maanden actief gaan klussen en dan evt naar het ziekenhuis gaan de verwijsbrief ligt er immers al !
Ik hoop natuurlijk dat het binnen die drie maanden raak is !

Liefs Bloemmie

Hallo Bloemmie,

Welkom terug! Wel fijn dat er nu iets is geconstateerd bij je vriend zodat het beestje een naam heeft (om het zo maar te zeggen) en jullie daar samen aan kunnen werken......Wat goed ook te lezen dat jullie er samen voor gaan en weer actief gaan proberen zwanger te raken. Goed zo!!

Succes en ik hoop voor jullie dat het indd binnen 3 maanden raak is zodat die medische molen jullie bespaart blijft.

Liefs Lynn.

Welkom terug bloemmie, ik ben hier denk ik net gekomen toen jij weg ging, een half jaar geleden, want ik herinner je verhaal niet.

Fijn dat je nu meer weet en er samen positief tegen aan kijkt. Veel succes, misschien dat je nu met minder stress wel snel zwanger bent. En anders heb je de verwijzing al binnen, dus wie weet met wat hulp ;-)

Wenser

Welkom terug! Fijn dat jullie nu weten wat er is en er samen aan kunnen werken. Ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden!

Welkom terug, en heel veel succes. Hoop dat jullie nu snel een klein wonderteken mogen krijgen

Liefs

Leuk dat je weer terug bent.
Ik ken je nog niet, ben zelf vanaf okt op dit forum maar ik hoop voor jullie dat alles voorspoedig zal verlopen en ook dat 2012 jullie jaar wordt!!

Terug
Bovenaan