weer terug!

Hoi dames,
Nou wij zijn weer teug van lekker 10 daagjes vakantie. Hebben heerlijk genoten maar wat was het warm!
Was natuurlijk erg rustig houden wilde ik geen last kijgen van mijn bloeddruk maar dat is me goed afgegaan.
Wel had ik voor de vakantie al af en toe last van mijn onderrug met wat steken naar een bil en dit is in de vakantie erger geworden door waarschijnlijk een matras wat ook had kunnen dienen voor tafel!!
Nu eenmaal thuis gaat het weer wat beter maar ik blijf die pijn voelen als ik lang heb gezeten of iets degelijks.

Verder groeit de buik goed en vliegen de weken voorbij.Volghende week de 20 weken echo!!

Gisteren de kinderwagen gekocht en nog wat kleertjes.... Helemaal happy!!

Reageren op iedereen is geen beginnen aan maar vanaf nu ben ik weer van de partij..

Iedereen een fijne dag.

Liefs trientje

Hee meid,

Wat goed om te lezen dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! Tsja...die bedden zijn altijd net strijkplanken maar wel vervelend dat je last hebt van je rug, hopelijk gaat het in de loop van de komende dagen weer wat beter, nu je weer in je eigen bedje mag slapen.

De weken gaan idd snel hé? En ja, de buiken groeien lekker door. haha!! Spannend, jullie 20 weken echo! Willen jullie trouwens het geslacht weten? (ben ik ff kwijt) Wij hebben afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en alles ziet er helemaal goed uit. Weer een mijlpaal bereikt! :)

Leuk hoor, alle spulletjes bestellen en flink shoppen voor de kleine uk! Zooo gaaf!

Geniet ervan! Fijne dag! Liefs Lynn.

Welkom terug! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Tja het weer is hier wel wat anders dan warm haha.

Je eigen bed ligt meestal toch het lekkerste, hoop dat de klachten snel afnemen!

Gaat allemaal inderdaad snel allemaal zeg, we zijn intussen ook alweer 4 maanden met de mamaclub volop aan het kletsen! Gezellig!

Spannend he die 20 weken echo? Wij hebben hem ook volgende week. Ook hier wordt volop geshopt. Zo leuk al dat shoppen he?

Liefs

hey meid

fijn dat je weer terug bent en het leuk hebt gehad! ja de matrassen op vakantie zijn meestal verschrikkelijk he :(. de tijd gaat snel he volgende week alweer de 20 weken echo lekker hoor :) wij hadden m ook maandag net als lynn alles was goed :)

xxxx

Terug
Bovenaan