weer test gedaan weer negatief hoe kan t dan anderhale week geleden positief help

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
anderhalve week geleden test gedaan positief(licht streepje) gelijk daarna nog test gedaan(wilde aantal weken weten negatief nog 1gedaan weer negatief
vandaag weer test gedaan weer negaief, iemand hier ervaring mee?? test mag toch nooit positief geven als niet zo is??/

hoi,
ik heb hier geen ervaring mee. Maar het klop natuurlijk niet. in elke gebruiksaanwijzing staat dat als een test positieve uitslag hier geen twijvel over mogelijk is. bij een negatieve uitslag is het anders omdat je dan tevroeg getest kunt hebben. Heel vreemd allemaal. ik denk dat je anders even lang de huisarts moet voor een bloedtest.
succes.
groetjes hilda

even langs de huisarts zou ik denken dan wel vreemd hoor nog nooit gehoord
succes

Ik heb hetzelfde gehad. Bij mij was er toch nog HCG aanwezig vanwege een misgelopen zwangerschap. voldoende voor een postieve test maar niet voor een zwangerschap. Nisschien ben je wel heel even zwanger geweest, maar heeft het niet volgehouden....
Ik had positief getest thuis, negatief bij de dokter, maar het bleek na een bloedonderzoek in het ziekenhuis. Ga inderdaad langs de huisarts, dan weet je het zeker. Veel succes xxx

Ik denk dat je te vroeg getest hebt. Zelf ben ik al 14 maanden bezig en test ik nooit te vroeg ivm onnodige teleurstelling. Als je namelijk te vroeg test kan het positief zijn en kan je erna alsnog gewoon ongi worden, test daarom op de dag van je NOD of wat later. Maar als je het niet vertrouwd ga dan inderdaad naar de huisarts, een kennis van mij was al 2 weken overtijd met een negatieve test en ging naar de huisarts en bleek zwanger te zijn.
Dus je weet het maar nooit!

Veel sterkte en succes!

Als je te vroeg test kan het positief zijn???