Weer thuis na opname

Nou spannende dagen beleefd afgelopen dagen.
Aangezien wij zo'n doerak hebben die alles op zijn kop wil zetten en een eigen willetje heeft nu al heb ik ruim 3 dagen in ziekenhuis gelegen. Donderdag tijdens controle bleek dat het weer overdwars lag. Was de donderdag ervoor nog gedraaid. Dus door naar de verloskamers en gelijk draaien. Eerst wilde ze de volgende dag met hormoonveter gaan beginnen, maar dat durfde de gyn niet aan dus gelijk donderdag gedaan en opgenomen. Vrijdagmorgen lag het weer overdwars. Dus weer gedraaid en hormoonveter. Vrijdagavond bereide ze ons nog voor op een spoedkeizersnee, omdat de weeen konden beginnen of de vliezen zouden breken. Ook omdat ik met de eerste met 40 weken ben bevallen na 2 dagen gebroken vliezen. Zaterdag lag het goed voor de verandering, en na 2 dagen moet je een rustdag. Zondag lag het weer goed, dus weer hormoonveter. Vanmorgen bleek het bijna ingedaald te zijn en mocht ik tot mijn verbazing weer naar huis, omdat de hormoonveters niet schijnen te werken omdat mijn lichaam of de baby er nog niet klaar voor is. Ben overigens donderdag pas uitgerekend.

Dank jullie wel. Nou gisteren weer voor controle geweest. Lag nog steeds goed. Ze gaan ook niets doen zolang ik geen ontsluiting heb. Terwijl ze hadden gezegd dat ze me niet zo lang zouden laten doorlopen. Als ik maar 2 cm heb wordt het gelijk ingeleid. Hormonen nu heeft geen zin dat is afgelopen week gebleken. Dus maar wachten op ontsluiting. Begin dat wachten wel zat te worden. En jullie?

Terug
Bovenaan