Weer thuis.......

A

Anoniem

Guest
Lieve dames,

Had ik van de week gemeld dat we er heerlijk even uit zouden gaan, het liep totaal anders. Op schiphol kreeg onze zoon een grote epileptische aanval (hij was bekend met kleintjes), waarbij hij zelfs even stopte met ademen. Het was natuurlijk niet verantwoord om nog te gaan vliegen. (alsof we dat nog wilden!)   Van de EHBO kregen we medicijnen mee, en we werden naar onze eigen kinderarts gestuurd. Deze zit in Doetinchem (achterhoek) , dus dat was nog een eind rijden met een ziek kind in de auto. Plus de mogelijkheid op een nieuwe aanval..... We hebben het gedaan, maar achteraf vind ik het niet erg verantwoord. 2 Dagen heeft hij in het ziekenhuis gelegen. Vanmorgen mochten we hem weer meenemen. Zelf heb ik er ook geslapen, ik wou hem niet alleen laten. Dus voor ons geen vliegvakantie. Maar dat kan me niks schelen. Met onze zoon gaat het weer goed. De aanval was veroorzaakt door een combinatie van faktoren, en dat kon zijn bolletje niet aan. Wij zijn er dus weer. Even bijkomen van de schrik en het hele ziekenhuis verhaal. Zo blij dat het gebeurde terwijl we nog gewoon in Nederland waren. We moeten er niet aan denken dat het was gebeurd in de lucht of in het buitenland. We hadden toestemming van de arts om te vleigen, maar jullie begrijpen wel dat we dat dus niet meer doen. We blijven in het vervolg dichter bij huis! Misschien nog een last minute naar een bungalowpark volgende week. Volgens meerdere artsen is dat prima, als we maar rekening houden met genoeg rust. Alle uitslagen waren goed, dus ze voorzien geen problemen. We zullen het zien.
Ik lees dus weer met jullie mee!

Groetjes, Kat

Hi Kat,

Jeetje dat is schrikken!!! Inderdaad maar fijn dat je nog in Nederland was zeg! Maar wel jammer, je had er zoveel zin in!
Ben je van de schrik nog ingi geworden of nog helemaal niet?
Ben benieuwd.
Ik heb, vermoedelijk, mijn eisprong al gehad en hebben weer heerlijk geklust. Nu maar weer afwachten...
Nou meid, ik hoop dat je misschien toch nog een weekje weg kan.
Rustig aan en tot snel!

Veel liefs,
Cor

Hoi Cor,

Ik kan je vertellen dat ik NIET ongi geworden ben. Integendeel, het kan wel eens raak zijn. Ben in het ziekenhuis een nacht hondsberoerd geweest. Het eten 's morgens viel ook niet zo goed. Mijn eetlust is al een paar dagen minder, en ik begin mijn borsten te voelen. Maar eigenlijk durven we nog niet te testen. Het kan na een miskraam wel 6 weken duren voordat je ongi word. De vorige keer duurde het ook 4 weken. Maar die periode ben ik nu al voorbij..... Dus ik denk dat we nog even wachten tot   het weekend om te testen. (als ik het volhoud)

Groetjes, Kat

Hoi Kat

Jeetje zeg,

Inderdaad wel beter dat je zoontje een ep. aanval in Nederland kreeg

en gelukkig niet in het vliegtuig

en jeetje gaat het met jullie ook

Het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken

vooral omdat je ook zegt dat hij stopte met ademen

Doe zelf ook rustig aan hé

want het is niet niets wat er is gebeurd

succes

veel liefs natasja

Hoi Kat,

Meid wat spannend allemaal!!! Ik hoop dat het beter gaat met je zoontje. En natuurlijk hoop ik voor jullie dat het maar weer raak mag zijn! Dat zou echt fantastisch zijn!

Ik ben 5 weken  na mijn miskraam ongi geworden; mijn hoofd stond helemaal niet naar vrijen, zwanger worden. Inmiddels gelukkig wel. Hebben weer hard gewerkt dus wie weet...
Laat je snel weer iets horen??

Veel liefs,
Cor

Terug
Bovenaan