weer thuis

Hallo allemaal,

Nog heel erg bedankt voor jullie lieve
woorden!!
De kijkoperatie is me erg meegevallen, buiten een "lekkende navel" die niet goed gehecht bleek te zijn en ik best veel bloed verloren heb. Moest om 18:00 uur nog naar de verloskamer om opnieuw gehecht te worden. Gisteren en vandaag heel veel geslapen.
Als ik ff op ben om te plassen ofzo heb ik last van mijn schouder maar als ik dan weer ga liggen, zakt die pijn ook weer snel. Ik heb meer last van mn middenrif... af en toe zo'n heftige krampen rechts onder m'n borst ter hoogte van mijn ribben alsof ze een long fijnknijpen en die kramp verdwijnt niet zo snel.....

Ik hoop maar dat het morgen wat beter gaat.

Vanmorgen is mijn vriendin hier geweest en vanmiddag mijn moeder, die heeft alles een tje aan kant geruimd en eten klaargezet zodat mn mannetje het alleen maar klaar hoeft te maken.

Tot straks, Lill.

KIMPANSEE... ben zo benieuwd naar de uitslag van jou..Laat ff weten aub!

Hoi Lill,
Wat fijn dat het is meegevallen! Wel balen van die hechting. Gelukkig zit ie nu goed!
Die pijn in je schouder komt door het koolzuur waarmee ze je hebben opgeblazen. (klinkt raar he) Dat heeft tegen je middenrif gedrukt en dat voel je goed. (misschien hebben ze je dit al in het ziekenhuis verteld)
Doe het rustig aan hoor! Ik kreeg daar niet alle kans toe omdat mijn man in het ziekenhuis kwam en ik er naar toe wilde en nu heb ik nog steeds een vurig gekleurde navel ondanks dat ik 2 weken ben thuisgeweest. Neem lekker de tijd! Boekje lezen, film kijken!

Liefs Inge

he, blij dat je er weer bent! ja die navel, de mijne is ook ontstoken geweest hopelijjk gebeurt dat niet...heb je iets gehoord over hoe t er daar binnen uit ziet? in denk goed omdat je er niet over geschreven hebt? of krijg je pas later iets te horen? veel liefs en lekker uitrusten! lis

Hee Lill,

Fijn te lezen dat de operatie je meegevallen is. Rust goed uit en laat je lekker verwennen door iedereen!!

Sterkte!
lfs. Suus

ps de reactieteller is op hol geslagen!
ik tik dit bericht al voor de 2ex..

Hee lieve Lill,

Fijn te lezen dat de operatie je meegevallen is. Rust goed uit en laat je lekker verwennen door iedereen!!

Sterkte!
lfs. Suus

ps de reactieteller is op hol geslagen!
ik tik dit bericht al voor de 2ex..

Hoi Lill,
Fijn, dat het is meegevallen!! en dat je zoveel lieve mensen hebt om je te helpen.
Hopelijk knap je snel weer op!

Ben je nu wat wijzer geworden en weetje al hoe en wat??

sterkte! gr. petra

Fijn dat het redelijk goed is gegaan, en de pijn word snel minder hoor. Ook die in je schouders en bij je ribben. (ik spreek uit ervaring)
Probeer veel te slapen, neem je rust dan ben je er zo weer bovenop!

Kijk uit met kou vatten, ik kreeg de griep na de Laparoscopie, door verminderde weerstand. En hoesten of niezen is niet prettig kan ik je vertellen op dit moment.

Get well soon!

Cynthia

Terug
Bovenaan