Weer thuis.......

Lieve dames,

Had ik van de week gemeld dat we er heerlijk even uit zouden gaan, het liep totaal anders. Op schiphol kreeg onze zoon een grote epileptische aanval (hij was bekend met kleintjes), waarbij hij zelfs even stopte met ademen. Het was natuurlijk niet verantwoord om nog te gaan vliegen. (alsof we dat nog wilden!)   Van de EHBO kregen we medicijnen mee, en we werden naar onze eigen kinderarts gestuurd. Deze zit in Doetinchem (achterhoek) , dus dat was nog een eind rijden met een ziek kind in de auto. Plus de mogelijkheid op een nieuwe aanval..... We hebben het gedaan, maar achteraf vind ik het niet erg verantwoord. 2 Dagen heeft hij in het ziekenhuis gelegen. Vanmorgen mochten we hem weer meenemen. Zelf heb ik er ook geslapen, ik wou hem niet alleen laten. Dus voor ons geen vliegvakantie. Maar dat kan me niks schelen. Met onze zoon gaat het weer goed. De aanval was veroorzaakt door een combinatie van faktoren, en dat kon zijn bolletje niet aan. Wij zijn er dus weer. Even bijkomen van de schrik en het hele ziekenhuis verhaal. Zo blij dat het gebeurde terwijl we nog gewoon in Nederland waren. We moeten er niet aan denken dat het was gebeurd in de lucht of in het buitenland. We hadden toestemming van de arts om te vleigen, maar jullie begrijpen wel dat we dat dus niet meer doen. We blijven in het vervolg dichter bij huis! Misschien nog een last minute naar een bungalowpark volgende week. Volgens meerdere artsen is dat prima, als we maar rekening houden met genoeg rust. Alle uitslagen waren goed, dus ze voorzien geen problemen. We zullen het zien.
Ik lees dus weer met jullie mee!

Groetjes, Kat

Lieve Kat,

Mijn hemel wat een verhaal.....
Ik heb het er even koud van gekregen.
Ik begrijp wel uit je verhaal dat het nu weer goed met hem moet gaan maar dit moet wel slopend voor jullie zijn geweest. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je hoofd even niet naar een vakantie staat.

Heel veel sterkte en ik hoop dat de aanvallen uitblijven en dat jullie toch kunnen genieten van jullie vrije dagen.

Corina

Terug
Bovenaan