Weer thuis...

Hoi allemaal,

Ik ben nu anderhalf uur thuis na mijn curettage. Het was een zware dag, emotioneel gezien, maar lichamelijk gaat het redelijk. Ik ben wel heel moe en duizelig en niet in staat om veel te doen, maar het zit erop... Nu kunnen we het weer gaan verwerken. Ik heb achteraf toch maar een afdruk van de echo gevraagd en daar ben ik wel blij om. Dan heb ik toch nog een herinnering aan ons kleintje.

Yvon, ontzettend veel sterkte morgen meid! En iedereen die er weer is bijgekomen met al die vervelende verhalen, ook heel veel sterkte!

Groetjes van Sacha

Hoi Sacha,ik heb aan je gedacht vandaag en vandaar dat ik gelijk even ging kijken of je al een mailtje had gestuurd.Ik ben blij dat je het achter de rug hebt.Rust maar even goed uit en heel veel sterkte met de verdere verwerking.Je kunt het nu een plekje geven.Ik moet morgen om 10 uur in het ziekenhuis zijn en vandaag had ik even de planning gebeld,maar ik word pas eind v/d morgen geholpen en de assistente gaf aan dat het best laat zou kunnen worden.Ik zie er erg tegen op.Ik hoop zo snel mogelijk iets van me te laten horen.Liefs Yvon

Hoi Sascha,
Wat fijn dat het nu achter de rug is. Neem de tijd om alles te verwerken samen met je partner. Sterkte en liefs,
Sonja

Yvon, sterkte morgen in het ziekenhuis.
Bij mij viel de curettage mee, alhoewel ik er erg tegenop zag, maar ik had al een (incomplete) miskraam gehad. Ik voelde me al snel weer goed en mijn haar begon weer te glanzen, wat mijn buurvrouw gelijk opmerkte. Misschien dat dit jou helpt...
Sterkte en liefs,
Sonja

Hoi Sascha,

Hopelijk gaat het vandaag lichamelijk een beetje beter met je. Wat goed dat je een afdruk van de echo gevraagd hebt...ik wou dat ik dat had gedaan. Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn verhaal en ik wens je ontzettend veel strekte de komende tijd.

Kus van Henriët

Terug
Bovenaan