weer thuis !

Jippie, we zijn thuis !! Devan was donderdag lekker 70 gram gegroeid en plotseling kwam de arts met het goede nieuws dat we naar huis mochten. Erg fijn. Wel even stressen want natuurlijk was  mijn dochter  donderdag gewoon thuis bij papa. Ze waren toevallig even op bezoek, maar we moesten even wachten op alle zakelijke afhandelingen terwijl  dochterlief eigenlijk toe was aan d'r middagdutje, en Devan vervolgens aan z'n voeding... hihi... meteen vuurdoop "hoe 'handel' ik twee kids..."

Maar nu dus weer lekker thuis. Even genieten met z'n viertjes en morgen staat Granny uit Zuid-Afrika op de stoep (voor twee maanden). De kraamhulp hebben we maar niet laten komen, beetje mosterd na de maaltijd.

De 11e moet Devan  op controle en met 3 en 5 maanden weer, en eind augustus voor een heupecho  omdat onze dochter heupdysplasie heeft gehad. Het is een lekker makkelijk en tevreden ventje !! Ik hoor hem bijna nooit. Heel anders dan mijn dochter, die was (en is) zeer ongeduldig

Hey,

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn!!! Kan het genieten eindelijk beginnen en meteen lekker lang weekend dus zo verkeerd is dat niet...
Is het je allemaal meegevallen?

Het zal wel lekker druk zijn met 2 kids maar je hebt idd je vuurdoop gehad. hahaha

Fijn dat Devan het zo doet. Ben benieuwd naar een foto...
Geniet lekker en nu wij nog...

liefs Yvonne

Hoi hoi!
Wat lekker dat jullie thuis zijn. Hoop dat jullie lekker kunnen genieten. Fijn dat het zo goed gaat met je zoontje. Ik ben benieuwd hoe je dochtertje reageert op de komst van haar broertje.

Lekker genieten van elkaar en het mooie weer.

Groetjes!

Geweldig, dat je samen met je zoontje naar huis mocht.
Ik wacht op de dag dat wij ons zoontje ook mee mogen nemen naar huis.
Hopelijk is dat binnen 2 weken.
Geniet er van en we horen wel hoe het verder met jullie gaat.

hoi hoi,

daar was ik weer. heb een tijd geprobeerd een leuke foto in te voegen, maar het lukt me echt niet... grr... jammer want het was er één van mijn twee schatten, mijn dochter vindt haar broertje echt helemaal het einde, gelukkig !! Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en zie dat ik eea gemist heb (raar hè?! )
Ik had gehoopt een bijgewerkt bevallingslijstje te vinden, maar helaas.... Ik ga snel een keer alle berichtjes lezen, maar voor nu .... pfew, even druk.

Maar alles gaat gelukkig heel erg goed hier, Devan was dinsdag al 3420 gram (bijna 450 gram boven geboortegewicht met 20 dagen). Vanmiddag op controle bij de kinderarts, ben benieuwd.... Bij deze alvast iedere nieuwe mama gefeliciteerd, ik ga echt proberen vandaag of morgen te reageren op jullie berichtjes. In het bijzonder alvast even voor Friese Leeuw, fijn dat Steyn ook thuis is, gaat alles goed??

Terug
Bovenaan