Jippie, we zijn thuis !! Devan was donderdag lekker 70 gram gegroeid en plotseling kwam de arts met het goede nieuws dat we naar huis mochten. Erg fijn. Wel even stressen want natuurlijk was mijn dochter donderdag gewoon thuis bij papa. Ze waren toevallig even op bezoek, maar we moesten even wachten op alle zakelijke afhandelingen terwijl dochterlief eigenlijk toe was aan d'r middagdutje, en Devan vervolgens aan z'n voeding... hihi... meteen vuurdoop "hoe 'handel' ik twee kids..."
Maar nu dus weer lekker thuis. Even genieten met z'n viertjes en morgen staat Granny uit Zuid-Afrika op de stoep (voor twee maanden). De kraamhulp hebben we maar niet laten komen, beetje mosterd na de maaltijd.
De 11e moet Devan op controle en met 3 en 5 maanden weer, en eind augustus voor een heupecho omdat onze dochter heupdysplasie heeft gehad. Het is een lekker makkelijk en tevreden ventje !! Ik hoor hem bijna nooit. Heel anders dan mijn dochter, die was (en is) zeer ongeduldig
Maar nu dus weer lekker thuis. Even genieten met z'n viertjes en morgen staat Granny uit Zuid-Afrika op de stoep (voor twee maanden). De kraamhulp hebben we maar niet laten komen, beetje mosterd na de maaltijd.
De 11e moet Devan op controle en met 3 en 5 maanden weer, en eind augustus voor een heupecho omdat onze dochter heupdysplasie heeft gehad. Het is een lekker makkelijk en tevreden ventje !! Ik hoor hem bijna nooit. Heel anders dan mijn dochter, die was (en is) zeer ongeduldig