weer thuis

jaa ben weer thuis van vakantie:D:D

heerlijk weekje gehad alleen enorm moe en misselijk pffffffffffff had ik bij mn eerste dus echt geen last van....

en nu weert aftellen tot dinsdag dan krijg ik mijn 2de echo en ben ik 8 weken en 6 dagen...

ik kan nog steeds ene dag wel andere dag niet genieten vind het nog heel eng !! beetje raar denk ik aangezien we met 7 weken wel een goede echo gehad hebben maar toch ben nog zo bang voor een miskraam:$

we hebben het vrijdagavond algemeen bekend gemaakt maart achteraf wel stiekem een beetje spijt van maar goed tot nu toe super leuke reacties gehad:D:D

jullie hier ook last van?? die onzekerheid??

kleutermama

Hallo!
Erg he die eerste weken! Ik heb inmiddels al twee echos gehad dan (wegens vorige keer leeg zakje) en deze keer een stevig kloppend hartje en ik heb al twee kids op de wereld gezet maar toch blijft de twijfel! Heb je zelf ook een mk tussendoor gehad?
Ik mag zelf woensdag weer!
Succes dinsdag!

grx astrid (8wk6dgn)

Hallo!
Erg he die eerste weken! Ik heb inmiddels al twee echos gehad dan (wegens vorige keer leeg zakje) en deze keer een stevig kloppend hartje en ik heb al twee kids op de wereld gezet maar toch blijft de twijfel! Heb je zelf ook een mk tussendoor gehad?
Ik mag zelf woensdag weer!
Succes dinsdag!

grx astrid (8wk6dgn)

ja ik heb in april een miskraam gehad maarja met 4 weken en 3 dagen maar goed vind het nog zooo eng en bij de eerste dacht ik er niet eens over na..... maarja was ik ook een heel stuk jonger(22)

Hoi meiden,

Ook wij zijn weer terug van weggeweest, heerlijk genieten van zon zee en strand!! Ben maandag twaalf weken, en heb aankomende woensdag de 12wkn echo! Spannend hoor, heb inmiddels twee echo's gehad en heb de eerste keer bij de verloskundige het hartje gehoord!!

Groetjes

Heeey hoi,

Wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Alleen wel een beetje jammer dat je je wat minder voelde.
Ook wij zijn weer terug.
Morgen heb ik me 1e echo!!!!!! Vindt het wel weer enorm spannend hoor en denk ook dat ik vannacht geen oog dicht doe.
Ik ben erg beneiuwd hoe dinsdag je echo weer zal zijn.

Liefs marielle

heerlijk hè die vakanties! morgen is het hier toch echt voorbij :-(

en ja, ik blijf het ook enorm spannend vinden. bij de eerste twee was ik al lang een dagboek begonnen en nu durf ik dat niet eens. ook het vertellen stel ik maar uit tot na de echo van 9 weken. het heeft er bij mij denk ik wel mee te maken dat ik onverwachts zwanger ben. we zijn er uiteraard heel blij mee maar het lijkt soms nog zo onwerkelijk. het is wel een geweldig wonder dat zonder dat we ook maar iets wisten of vermoedde zich heeft afgespeeld!! en het lijkt me vooral ontzettend leuk om mijn dochter te vertellen, die is oud genoeg om er veel van mee te maken. dat lijkt me echt super!

geniet se!

groetjes

Ook wij zijn weer terug van vakantie!
Heerlijk genoten maar hier ook erg veel last van vermoeidheid en de misselijkheid.
Veel meer kwaaltjes als bij de eerste.
Vrijdag een echo gehad met 10 weken en alles was goed hier.
Daarna maar verteld aan mensen.
Misschien komt de onzekerheid wel doordat je al een kindje hebt en wat meer bewust bent van dingen.
Laat je even weten hoe de echo was dinsdag?

Terug
Bovenaan