hey meiden
nou, we zijn weer thuis hoor
we hebben het heel erg naar ons zin gehad, en alle "angsten" over ruzies met mn moeder zijn voor niets geweest.
we hebben elkaar gelukkig heel vrij gelaten en we deden ieder ons eigen ding.
even kort mn weekje samen gevat:
vrijdag: aangekomen, uitgepakt en rustig aan gedaan
zaterdag:heerlijk gezwommen in een tropisch zwembad met zn alle
zondag: gezwommen op de camping, verder rustig aan gedaan die dag.
maandag: naar beekse bergen. was geen zak aan.
tomtom stuurde ons helemaal verkeerd waardoor we er ipv 20 min. 2 uur over hebben gedaan pppffff
in de auto spuugt nathalia heel de boel onder. uitgerekend nu geen kleertjes bij me. kleertjes gekocht in een winkel. (rompertje,legging en truitje voor 41 euro!!!!!!) toen eindelijk bij beekse bergen aangekomen. heel t park geen zak aan!
dinsdag: dagje op de camping gebleven. lekker gezwommen. savonds mn zusje en ik naar de bingo geweest. (en ik had 2 keer prijs
)
woensdag: mn ouders, broer, zusje en nathalia naar het dierenrijk geweest.
erwin en ik thuis gebleven omdat ik zoveel harde buiken had. ( die nacht dacht ik serieus dat ik ging bevallen! mn harde buiken werden weeen maar zakte na een tijdje gelukkig weer af)
erwin en ik heel rustig aan gedaan die dag.
donderdag: mn vader,zusje,erwin, nathalia en ik nog een keer naar dat tropisch zwembad geweest. was weer heerlijk.
daarna alvast alle spullen ingepakt.
vandaag:
laatste spullen ingepakt en weg gegaan.
t was dus een heerlijk weekje.
nadeel was wel dat ik zo veel harde buiken heb gehad en mn moeder ligt al sinds dinsdag ziek. maar ze bleef maar doorgaan omdat ze niemands vakantie wilde verzieken.
(alsof zij er wat aan kan doen dat ze ziek is, evenmin als ik met mn harde buiken)
goed, ik ga mn volgende was erin gooien. ppfff t harde leven is weer begonnen helaas.
liefs, do
nou, we zijn weer thuis hoor
we hebben het heel erg naar ons zin gehad, en alle "angsten" over ruzies met mn moeder zijn voor niets geweest.
we hebben elkaar gelukkig heel vrij gelaten en we deden ieder ons eigen ding.
even kort mn weekje samen gevat:
vrijdag: aangekomen, uitgepakt en rustig aan gedaan
zaterdag:heerlijk gezwommen in een tropisch zwembad met zn alle
zondag: gezwommen op de camping, verder rustig aan gedaan die dag.
maandag: naar beekse bergen. was geen zak aan.
tomtom stuurde ons helemaal verkeerd waardoor we er ipv 20 min. 2 uur over hebben gedaan pppffff
in de auto spuugt nathalia heel de boel onder. uitgerekend nu geen kleertjes bij me. kleertjes gekocht in een winkel. (rompertje,legging en truitje voor 41 euro!!!!!!) toen eindelijk bij beekse bergen aangekomen. heel t park geen zak aan!
dinsdag: dagje op de camping gebleven. lekker gezwommen. savonds mn zusje en ik naar de bingo geweest. (en ik had 2 keer prijs
woensdag: mn ouders, broer, zusje en nathalia naar het dierenrijk geweest.
erwin en ik thuis gebleven omdat ik zoveel harde buiken had. ( die nacht dacht ik serieus dat ik ging bevallen! mn harde buiken werden weeen maar zakte na een tijdje gelukkig weer af)
erwin en ik heel rustig aan gedaan die dag.
donderdag: mn vader,zusje,erwin, nathalia en ik nog een keer naar dat tropisch zwembad geweest. was weer heerlijk.
daarna alvast alle spullen ingepakt.
vandaag:
laatste spullen ingepakt en weg gegaan.
t was dus een heerlijk weekje.
nadeel was wel dat ik zo veel harde buiken heb gehad en mn moeder ligt al sinds dinsdag ziek. maar ze bleef maar doorgaan omdat ze niemands vakantie wilde verzieken.
(alsof zij er wat aan kan doen dat ze ziek is, evenmin als ik met mn harde buiken)
goed, ik ga mn volgende was erin gooien. ppfff t harde leven is weer begonnen helaas.
liefs, do