weer thuis

hey meiden

nou, we zijn weer thuis hoor :D

we hebben het heel erg naar ons zin gehad, en alle "angsten" over ruzies met mn moeder zijn voor niets geweest.
we hebben elkaar gelukkig heel vrij gelaten en we deden ieder ons eigen ding.

even kort mn weekje samen gevat:

vrijdag: aangekomen, uitgepakt en rustig aan gedaan

zaterdag:heerlijk gezwommen in een tropisch zwembad met zn alle

zondag: gezwommen op de camping, verder rustig aan gedaan die dag.

maandag: naar beekse bergen. was geen zak aan.
tomtom stuurde ons helemaal verkeerd waardoor we er ipv 20 min. 2 uur over hebben gedaan pppffff
in de auto spuugt nathalia heel de boel onder. uitgerekend nu geen kleertjes bij me. kleertjes gekocht in een winkel. (rompertje,legging en truitje voor 41 euro!!!!!!) toen eindelijk bij beekse bergen aangekomen. heel t park geen zak aan!

dinsdag: dagje op de camping gebleven. lekker gezwommen. savonds mn zusje en ik naar de bingo geweest. (en ik had 2 keer prijs :p)

woensdag: mn ouders, broer, zusje en nathalia naar het dierenrijk geweest.
erwin en ik thuis gebleven omdat ik zoveel harde buiken had. ( die nacht dacht ik serieus dat ik ging bevallen! mn harde buiken werden weeen maar zakte na een tijdje gelukkig weer af)
erwin en ik heel rustig aan gedaan die dag.

donderdag: mn vader,zusje,erwin, nathalia en ik nog een keer naar dat tropisch zwembad geweest. was weer heerlijk.
daarna alvast alle spullen ingepakt.

vandaag:
laatste spullen ingepakt en weg gegaan.

t was dus een heerlijk weekje.
nadeel was wel dat ik zo veel harde buiken heb gehad en mn moeder ligt al sinds dinsdag ziek. maar ze bleef maar doorgaan omdat ze niemands vakantie wilde verzieken.
(alsof zij er wat aan kan doen dat ze ziek is, evenmin als ik met mn harde buiken)

goed, ik ga mn volgende was erin gooien. ppfff t harde leven is weer begonnen helaas.

liefs, do

hey do,

lekker zeg.. ff heerlijk een weekje relax..
je hebt wel genoten zie ik.. heerlijk is dat he zwemmen met een dikke buik net alsof je gewichtloos bent:p hihi.. maare jammer dat je harde buiken kreeg! maar je hebt wel genoten en dat is heel wat waard! nu op naar jullie ondertrouw en de baby over een maand al!!! wat gaat het toch allemaal snel! veel succes met de was!! dat blijft doorgaan he.. ach ja...

liefs, Christien

Wat fijn dat jullie een heerlijk weekje hebben gehad. Wat sneu dat je moeder ziek was/is en dat jij zo veel harde buiken hebt gehad. Hopelijk gaat het nu wat beter met je harde buiken??
Geniet nog lekker van je buik, want voor je het weet is je kleintje er!!!
En succes met de was.

Liefs marielle

Wat jammer dat jullie de Beekse Bergen niet leuk vinden! Wij vinden het helemaal geweldig daar, en dan vooral de Safari met de auto en de boot haha.
Verder was het een leuke vakantie, volgens mij!
Mooi zo... nu lekker uitrusten voor de volgende grote gebeurtenis!
Gr's Noor

welkom terug!!!!!

fijn dat je ondanks de harde buiken en valse weeén een leuke week gehad hebt

maar we hebben je wel hier gemist hoor!

nu op naar je ondertrouw en je kleine meisje

liefs van ons

welkom terug!!!!!

fijn dat je ondanks de harde buiken en valse weeén een leuke week gehad hebt

maar we hebben je wel hier gemist hoor!

nu op naar je ondertrouw en je kleine meisje

liefs van ons

hey meiden

bedankt voor jullie reacties.

we hebben het idd erg naar ons zin gehad.
maar nu ik weer thuis ben, is dat ook wel weer heerlijk hoor.
heb mn computertje wel gemist hahahaha (hoe bedoel je, verslaafd!)

met mn harde buiken gaat t nog steeds niet zo goed, maar denk dat ik die blijf houden totdat ze geboren is haha. ach, komt helemaal goed.
tis nog maar eventjes en dan is ze er eindelijk.
ben al weer 36 weken en 2 dagen.

idd, nu eerst zondag t grote feest van mn ouders, daarna 22 mei in ondertrouw en vanaf 23 mei is onze kleine meid van harte welkom hier :D
kan niet wachten, om dat kleine poppetje in mn armen te houden.

ennuh... ik heb jullie ook gemist hoor :D

liefs, do

Terug
Bovenaan