Weer thuis!!!!!!!!!!!!!!

Joepie we zijn weer thuis. Vrijdagavond half 11 waren we dan eindelijk thuis. Ivm het hemelvaartweekend waren er minder artsen en duurde het langer dan normaal dat we ontslagen zijn. Het was ook nog wel spannend want meneertje wilde niet eten en drinken. Dus als hij niet plaste mocht hij ook niet naar huis. Gelukkig ging hij om 6 uur drinken en heeft in een half uur 220 ml gedronken en ook plaste hij het weer uit dus we mochten naar huis.
Alleen doet het plassen hem nog erg veel pijn hij gilt het soms uit. Weten de verpleegsters onder jullie misschien hoelang dit kan en mag duren? Het is zo zielig om te zien. Ben al bezig met pcm hoop dat dat werkt.
We moeten vrijdag weer voor een echo om te kijken of de nier al kleiner wordt (was vrijdag nl iets groter dan voor de operatie maar dit kan dus door de operatie komen).
Maar we zijn in ieder geval weer thuis dat is het belangrijkste eerst.

Liefs Frida

en bedankt voor jullie lieve berichtjes

Super dat jullie weer thuis zijn. Eindelijk!
Wat jammer dat het plassen hem nog zo'n pijn doet. Wat is hierover gezegd in het ziekenhuis? Ik meen dat dit redelijk snel minder pijnlijk moet worden? Hoop dat de pcm een beetje aanslaat! En dat de nieren bij de volgende echo kleiner zijn geworden!! Nu eerst genieten van het thuis zijn en weer je eigen dingetjes kunnen doen!!!

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik weet ook niet hoe lang de pijn kan blijven, hadden ze daar niks over gezegd in ziekenhuis? Hopelijk werkt de pcm snel.
Geniet van je gezin nu jullie weer compleet zijn.

Liefs Irene

Fijn weer thuis te zijn, hoe lang die pijn kan duren durf ik niet te zeggen, ik zou gewoon ff het ziekehuis bellen de afdeling waar hij gelegen heeft daar kunnen ze je vast verder helpen.

Succes

Hoi Frida,

Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn, er gaat niets boven je eigen huis en je eigen bed.
Jammer he dat ontslagen etc. vertraging oplopen bij feestdagen, alsof je in het ziekenhuis merkt dat het maandag of zaterdag is!
Ik zou ook het zkh even bellen hoe en wat met pijn bij het plassen, ik kan je er helaas niet verder mee helpen )heb hier geen ervaring mee als doktersassistente'
Geniet lekker van je gezin en hou ons op de hoogte van het reilen en zeilen.

Liefs Monica

hoihoi

wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn maar wel erg zielig dat de kleine man zo'n pijn heeft met plassen :(

hoop dat dat heel snel beter gaat

veel beterschap van ons

liefs maurilla

Frida,

Wat fijn dat jullie weer thuis zijn, gewoon lekker je eigen dingetjes en je eigen ritme. Ik hoop dat de kleine man daar ook van opknapt! Beterschapsknuf voor hem!

Liefs Lientje

wat fijn dat jullie (eindelijk) weer thuis zijn.

hopelijk knapt je boy snel op en heeft hij geen pijn meer met plassen. :(

liefs, do

Terug
Bovenaan