weer thuis

na 4 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen ben ik weer heerlijk thuis. ik was al 3 weken extreem misselijk alles wat erin ging kwam er ook weer uit hierdoor werd ik steeds zwakker en zwakker ben een paar keer bij de ha geweest om iets voor de misselijkheid te vragen maar hij wou me niks geven. uiteindelijk ben ik zelf op internet gaan zoeken en in overleg met de vk ben ik okugest gaan gebruiken ook dit hielp niets. uiteindelijk zakte ik letterlijk door de benen en begon ontlasting te spugen, mijn man heeft me naar de ha gebracht maar op dat moment wou hij nog niks doen totdat ik voor zijn neus neer viel, hij heeft toen met de gyneacoloog gebeld in het ziekenhuis zij wou dat ik direct daar heen kwam zo gezegd zo gedaan en ik werd gelijk opgenomen ik was helemaal uitgedroogd ik heb nu 7 liter vocht toegediend gekregen, de misselijkheid is nog niet over hopelijk gaat dat met 13 weken over ben nu 10 weken zwanger. en ik hoop dat ik niet nog een keer uitdroog maar de kans bestaat van wel omdat alles wat er in gaat er nog steeds uit komt. erg vervelend is dat. maar goed ik kan maar 1 ding zeggen laat je niet op de kop zitten door de ha.
liefs knorrie
 
oh god, bekend verhaal....... vriendin van mij had precies hetzelfde die bleek hyperemesis te hebben.. is haar hele zwangerschap doodziek geweest....
Hoop voor je dat het straks ophoud en beter word.
rustig aan meid.

liefs Ann
 
Hoi! heel bekend verhaal. ik heb hetzelfde gehad. op www.steunpuntHG.nl vind je veel meer zwangeren die hetzelfde hebben. zet hem op! ik hoop voor je dat het snel beter gaat. bij mij ging het tussen de 12 en 14 weken beter. nu eet ik weer alles en geniet er nu 3 dubbel van.

groetjes Saskia, 24 weken zwanger van de tweede
 
he meis, wat erg zeg, ik zal zeker een klacht in dienen bij die huisarts en naar een andere huisarts over stappen, gelukkig gaat het wat beter, en hoop dat je niet weer in het ziekenhuis terecht komt.

sterkte ermee.
liefs
 
Ik hoop voor je dat je je binnenkort snel beter gaat voelen maar ik zou zo ie zo wel even overstappen op andere huisarts, want je zal als de baby geboren is er nog veel mee te maken hebben.

Succes ermee!!!

Gr.
 
Acumpunctuur in combinatie met homeopathie hielp bij mij erg goed. Het ging niet helemaal weg maar ik hield tenminste vocht en voedsel binnen. En ging van de gehele dag door spugen naar een keer spugen per dag.
 
Terug
Bovenaan