weer thuis

Jochen is afgelopen dinsdagavond opgenomen in het ziekenhuis, hij was al ziek vanaf vorige week vrijdag, braken en diarree, koorts en vrijwel niets willen eten/drinken. Hij sliep alleen maar. Zondags 2x naar de HAP geweest je wordt wel serieus genomen maar ze kunnen er niets aan doen hij was niet uitgedroogd en heeft tijd nodig, maar ik maakte me zorgen kende mijn eigen manneke niet terug lag alleen maar apatisch in bed/box en er kwam niets meer uit. Maandag naar eigen HA zelfde verhaal dinsdag terug komen en ja hoor drinkt hij in eens 's morgens 200 cc ORS pfffff dacht ik eindelijk is dan daar de omslag van het beter worden, maar was maar van korte duur 17.00 weer gebeld en ik mocht komen hij was zoooooo futloos en had weer 39,3 koorts, gelukkig werd de kinderarts gebeld en konden we meteen terecht. Nou en dan moeten de nodige handelingen;infuus bloedprikken , ruggeprik voor hersenvocht e.d gebeuren ach wat zielig allemaal. De kinderarts zei meteen hij is heel,heel erg ziek maar niet levensbedreigend. De uitslag was een virusinfectie. Maar gelukkig hij knapte met de dag op en nu gaat het heel goed met hem, hij moet alleen nog wat beter gaan drinken maar heeft net fles 150 op in 1 keer ach wat ben ik trots en dus gaat het goed komen. Ben wel erg moe van al die dagen ZKH en emoties en spanning maken het zwaar maar alles komt goed.
We l fantastisch dat je tegenwoordig dag en nacht bij je kind kunt zijn.
Zo beetje lang verhaal geworden maar fijn om even van me af te schrijven en dit met jullie te delen.

och meid toch wat een getob en wat erg dat hij naar het zh moest....
En al die nare dingen ppppfff gelukkig is ie weer thuis.
Verwen hem maar lekker dat heeft tie wel verdiend!

Ik las het op facebook jeetje zeg en ruggenprik is erg naar mijn man ook gehad met zijn hersenvliesontsteking..

Ben blij dat hij opgeknapt is en mooi he dat je er 24uur mag zijn hier in Enschede is dat ook omdat moeder/vaderliefde helpt bij herstellen

jeetje wat een week hebben jullie gehad!!!
Gelukkig is hij weer aan de betere hand!

Nu kunnen jullie weer bijkomen! En wat fijn dat je bij hem kon blijven! Dat mocht ik ook bij Noa met haar blaasonsteking.

Pfft waardeloos is dat. Wij hadden dat ook toen Tjerk 4 maanden was. Net genoeg binnen krijgen om niet uitgedroogd te raken, maar wel veel te weinig om van te groeien. Hij viel toen ook sterk af. Hij had toen ook een virus. Zijn we uiteindelijk 3 weken zoet mee geweest en hij heeft toen een dag of 5 in het ziekenhuis gelegen. Al die onderzoeken zijn zo naar voor ze. De ruggenmergpunctie lukte niet. Zo zielig. Ik ben 's nachts niet gebleven. Zag er zelf het nut niet van in, omdat hij dan toch wel gewoon sliep. Maar hij was ook pas 4 maanden. Denk dat het nu wel anders is. Fijn dat het in ieder geval weer de goede kant op gaat. Het is doffe ellende als je iedere keer die strijd aan moet om er wat in te krijgen. Heel veel beterschap verder.

Terug
Bovenaan