Weer thuis!

Na een heerlijke vakantie, weer thuis.... Moet nog even helemaal wennen om weer thuis te zijn. Bijkomen is denk ik een beter woord...

Genoten met familie, prachtig weer en wat hebben wij het hier goed! We nemen zoveel voor gewoon, terwijl het echt zo'n zegen is wat we hier hebben!

Donderdag 20 weken echo, daar kijk ik echt naar uit. Ik voel me goed, ben wel afgevallen. Kindje beweegt veel en helaas kan je nog steeds niet veel zien van een zwangere buik, dus ook nog geen foto...

Tot zover, ik ga even bijlezen maar niet op alles reageren... dan heb ik een dagtaak erbij ;-)

Welkom thuis meid!

Wat zalig dat jullie zo hebben genoten, hadden jullie ook wel verdiend zeg! Nog geen zwangere buik? Komt wel hoor ;-) Wel fijn dat je de kleine voelt en dat je je goed voelt.

Ga lekker bij komen en een fijne zondag.

Lierfs Lynn.

Welkom thuis! Wat fijn dat je de kleine zo goed en veel voelt! Die buik gaat vast in de komende weken helemaal goedkomen!

Liefs

Welkom thuis!!

Fijn joh, en hoe was t om je schoonvader te zien? Klikte het? Was vast spannend!
Nog geen buik? Tja komt vanzelf en ik zeg geniet ervan, de mijne is al enorm en zit me behoorlijk ind e weg, dus geniet ervan! En succes met wennen weer!

Meid wat fijn dat je zo genoten hebt. Die buik komt vanzelf wel. We hebben niet allemaal gelijk al een grote buik.

Donderdag de 20 weken echo, leuk en spannend. Iets om naar uit te kijken.

Welkom thuis! Fijn dat jullie t zo naast t zin hebben gehad.
Oeh donderdag de 20 wkn echo, spannend! Heel veel plezier.

Liefs,x

Terug
Bovenaan