Weer twee lijsten

A

Anoniem

Guest
Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Maar waarom moet er nou weer een andere zwanger en geboortelijst komen? Vorige keer toen ik de lijst aangepast had naar een kleiner lijst van de nu actieve meiden, waren er meerdere  die graag de uitgebreide lijst wilden hebben. Toen heb ik de uitgebreide lijst weer gepakt en ook bijgehouden met wie er al bevallen is. Dat zijn er tot nu toe twee.  Ik wil best de uitgebreide lijst bijhouden, maar ga dit niet doen als er dan maar weer een andere lijst rond gaat. Het bijhouden van de lijst geeft mij momenteel een beetje afleiding van mijn scheiding, maar anders ga ik die energie ergens anders in stoppen.
Ik lees wel wat iedereen wil.

Groetjes, Manon.

ik moet je ook heel eerlijk zeggen dat ik dacht: Alweer een lijst, pff...en ik heb mezelf dit keer niet eens ingevuld. Laten we het lekker bij 1 lijst houden, iedereen die hier regelmatig schrijft/ leest weet als het goed is dat er al een lijst was.
Maar dat is mijn mening...

je hebt helemaal gelijk hoor.
een lijst is meer als genoeg.schiet anders ook niet op

Hoi Manon,

Je hebt ook wel gelijk. Ik heb hem wel ingevuld. Maar dat is omdat ik het wel een leuke
lijst vond.
Maar van mij mag jij het gewoon doen.

liefs An 37 weken en 3 dagen zwanger

Hoi Manon,

je hebt helemaal gelijk hoor.
vorige keer toen er een tweede lijst kwam heb ik mijn naam niet ingevuld, want toen had ik zoiets van "weer een lijst". Maar toen is inderdaad gelukkig besloten de lijst die er al was en ook heel overzichtelijk was te behouden.
Nu kwam er dit lijstje en had ik hetzelfde idee, maar aangezien ik nu nog meer achter de computer zit en toch tijd zat heb, had ik zoiets van, ik vul hem wel in.

Ik wil Cares ook niet voor het hoofd stoten, want ik vind het een leuke opzet die nieuwe lijst. Daar kun je een hoop info in kwijt, maar het wordt allemaal wel steeds onduidelijker als er zoveel verschillende lijsten in omloop zijn.

Wat mij betreft houden we het bij een lijst en dat jij die bij wilt blijft houden Manon, helemaal top, want nu veranderd er tijdelijk misschien niet zoveel, maar vanaf komende week zal je het er wel weer druk mee krijgen.

Groetjes Elise

Ik dacht dat het leuk was om een lijst te maken waar meer info op stond. En ik wilde iedereen er nu weer op gaan zetten, maar als dit voor niemand hoefd dan doe ik er niks aan. Heb ook geen zin om er energie in te stoppen als ik daardoor iemand kwets.
Dus ik zou zeggen ga je gang en zeker als dit je wat afleiding geeft.

Gr Cares

Ik zal de andere lijst uitbreiden met de extra informatie van Cares haar lijst, dan hebben we van beide wat.

Ow haha.... ik was onderaan begonnen met de "ongelezen" berichten (ik was even een paar dagen niet of het forum) en heb dus wel mijn naam ingevuld....want dit lees ik nu pas...

Sorry.... ik zal het niet meer doen ;)

Terug
Bovenaan