weer vals alarm

hallo dames gisteren avond dacht ik echt dit keer komt ie echt nu heb ik al een paar weken last van voorween en harde buiken maar die van gsieteren waren echt heftig maar wel onregelmatig dus ik bel mijn man op zn werk dat ie standby moest zijn maarja helaas hield na een paar uurtje op en vanmorgen weer heel veel slijm eruit ik wil zo graag ik ben gestript afgelopen woensdag ben aan de bitterlemon en ananas maar niks help natuurlijk de babay komt alleen als ie er klaar vooor is ik kan niet meer tegen die klachten die ik heb ik hoop echt dat het vanavond of liever daljk nog komt hahhha maar een ding weet ik wel het zal niet meer lang duren en mijn man is vrijdag jarig dus ik denk dat mijn kleine mannetje gewoon zijn vader wil verassen op zijn verjaardag

Hoi Leyla,

We gaan een beetje gelijk op wat 'klachten' betreft, haha!

Ik ben dus afgelopen vrijdag gestript met 40 wkn en gister m'n slijmprop verloren. Vannacht tot 04:00 (gááááp) nogal pijnlijke harde buiken en toen ineens hield het op

Nog niks doorgezet dus terwijl die harde buiken echt zeer deden en kwamen om de 10 minuten...ik werd er steeds wakker van dus echt geslapen heb ik niet. En nu is het de hele dag al rustig!

Maar ik heb regelmatig gelezen en gehoord dat het dan ineens weer kan opkomen 's avonds of 's nachts en het dan wel ineens doorzet, dus ben benieuwd!! Maar ik houd er in m'n achterhoofd ook rekening mee dat het nog een paar dagen kan duren. Vrijdag ben ik 41 wkn en als ze dan nog niet geboren zou zijn wordt ik weer gestript, grote kans dat het dan doorzet zegt VK.

Succes nog hè?!

Groetjes, Natasja
40,3 wkn.

Terug
Bovenaan