Weer veel harde buiken en krampen!!

Hoi meiden,

Heb weer sinds vannacht veel last van krampen gehad en harde buiken. Ik ben al ff lekker in bad geweest en probeer me deze week zoveel mogelijk te ontspannen maar dat zal niet echt meevallen mijn man is nu op vakantie in oostenrijk en ik heb er hier nog 1 rond lopen van 4 jaar en ook de 2 honden die er 3 keer per dag uit moeten.

Vrijdag weer op controle bij de vk, maar ik denk dat als dit zo door gaat dat ik toch maar ff eerder bel.

Liefs RH

Hi RH,

Vorigeweek vrijdagnacht is de baby gedraaid en ligt nu met zijn hoofd naar beneden.
Sinds die nacht veel krampen en harde buiken.
Afgelopen woensdag afspraak gehad bij de gyn. Ze hebben alles onderzocht ( evt. blaasontsteking, infectie, baarmoedermond bekeken enz. Ook had ik het idee dat ik vruchtwater verloor maar gelukkig is dit niet zo.
Gelukkig is er tot nu toe niets uitgekomen en krijg ik morgen de laatste uitslagen. Rust en liggen helpt het beste maar met 2 kinderen 4 en bijna 2 is dit onmogelijk. Ook mijn man is deze week weg. Het is aftellen nog 5 nachten.
Jij ook heel veel sterkte en bij twijfel altijd bellen!!!!!!!!!!!!!
Liefs Y

Hey mamavanbijna4

De kleine ligt bij mij ook met zijn hoofd naar beneden en voel m ook heel hard drukken daar beneden. Krampen zijn nu iets minder maar de harde buiken daarentegen nog niet

Wij zitten eigenlijk in het zelfde schuitje dus.Gelukkig was het geen vuchtwater dan. Jij heb nog meer kinderen dan ik dus rusten zal niet mogelijk zijn. Nou ik ben de dagen ook aan het aftellen hoor dat hij weer thuis is in iedegeval de nachten dan.

Heel veel sterkte gewenst, en laten we hopen dat de week zo om is en dat de kleintjes gewoon rustig worden in onze buikjes.

Liefs RH

Hoi RH, wat spannend zeg! Hoop dat de dagen snel voorbij vliegen... en je man weer thuis is. dat geeft veel meer rust!
Dat die kleine nog maar blijft zitten. Probeer rustig aan te doen en hulp in te schakelen. Misschien wil iemand van de buren wel de hond een keer uitlaten. Voel je niet schuldig om hulp te vragen, mensen helpen graag!!! En als het voor jou helpt om je kindje te laten zitten dan helemaal!
SUCCES deze week!
Liefs Bowi

Hoi nou kan jullie wel een handje geven hier even zo veel harde buiken en krampen vorige week 2 x opgenomen geweest ter observatie.
Gelukkig is de pijn nu met een beetje paracetamol dragelijk. en waren alle testen goed.
Zou zeggen RH en ook de andere vraag inderdaad om hulp heb zelf ook nog een kleine rond lopen en een hond en heb gelukkig veel hulp voor iig deze week, daarna kijken we wel weer verder.
Bij de vorige zwangerschap werd het pas beter na het indalen dus dan heb ik nog even te gaan waarschijnlijk.
Succes Allemaal

Terug
Bovenaan