weer verder met afvallen????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

nou de vakantie zit er hier ook op dus zullen we maar weer beginnen?

De afgelopen 6 weken heb ik alles gegeten wat los en vast zat en het is dus weer hard nodig.Ik durf morgen eigenlijk niet eens op de weegschaal te gaan staan,maar ik heb het er zelf aangesnoept en zal het dus ook zelf onder ogen moeten zien.

Wie doen er nog mee of willen er mee doen?
Mag ik dan weer van iedereen het gewicht en het streefgewicht?
Dan zet ik alles weer in een grafiekje.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Leuk dat je weer terug bent. Heb je een leuke vakantie gehad? Ik ga zeker weer mee doen. Op het moment weeg ik 86 kilo. Ik ga wel mijn streefgewicht bij stellen want het was de vorige keer gewoon niet leuk meer. Ik ga nu voor 80 kilo. Als ik dat heb bereikt dan zien we wel weer verder. Die 86 is van vandaag. Volgende week weeg ik dus weer verder

groetjes Linda

hoi hoi
leuk dat je weer terug bent.ook ik heb zowat alles opgegeten wat op mn pad kwam,dus heb vandaag het boek van sonja maar weer gepakt.ga morgen op de weegschaal maar mn streefgewicht is in 1e instantie ook 80 kilo,net als linda en dan zie ik dan wel verder.als ik dat haal tenminste....
doei gr petra

Hoi Hoi,

Ik wil graag meedoen, want er moet echt wat vanaf bij mij! Maar hoe werkt het precies? Ik weeg momenteel 75kg en mijn streefgewicht is 70kg. Dat woog ik ook voor de zwangerschap, dus dat is mijn streefgewicht. Ik hoor het wel.

groetjes mirjam

hoi
Ja ik wil ook graag mee doen!
Ik weeg nu 66 en ik wil 60 gaan wegen, want voor mn zwangerschap woog ik 59.
ben benieuwd hoe snel het zal gaan, ik heb nl nog nooit af hoeven vallen dus ben benieuwd of ik het kan!!

succes allemaal!!!

xxxjes

Even voor de nieuwe dames onder ons.
Aan het begin van de week open ik(of iemand anders als ik het vergeet) een topic dan kun je daarop reageren door je gewicht door te geven.Dus verplicht 1 X per week op de weegschaal!
(meestal) Op donderdag zet ik een schema op dit topic waarop we onze   vorderingen kunnen bekijken.

Bij mij gaf de weegschaal vanmorgen 89,9 aan.
Voor de vakantie was dit 86.Gisteren al wel weer strak begonnen met lijnen dus waarschijnlijk was ik nog zwaarder.
Ik ben benieuwd naar jullie gewichten.

Groetjes Jessica

Hoi dames,

ik wil jullie heel veel succes wensen met afvallen. Lijkt me pittig hoor. Mijn man is nu acht weken aan het sonjabakkeren en de kilo's vliegen er af bij hem, maar als ik dan zie wat hij er allemaal voor moet laten. En vooral het avondeten zou voor mij te weinig zijn, maar ik geef dan ook nog steeds bv!!! Ik snoep dus eigenlijk heel de dag door en eet veel en vaak en doe overal roomboter op om maar op dit gewicht te blijven. Anders ben ik in no time graatjemager en heb ik geen weerstand meer. Het is ook altijd wat met dat gewicht he.

Groetjes van Marloes en heeeeel veel succes!!!!

Hoi Meiden,

Deze keer wil ik ook wel eens meedoen.
Ik weeg nu 70,5 en wil graag wegen 66 kilo.

Ik hoop dat jullie "mijn stok" zijn!

Groetjes karin

Terug
Bovenaan