weer vergeten tanden te poetsen.....

verzuchten we bijna elke avond in bed tegen elkaar.

Niet onze tanden, die van Berend.

Ik vergeet toch al alles wat ik moet doen (zoooo irritant!!!) Laat staan als er af en toe nieuwe taakjes bijkomen. Ik heb al van alles geprobeerd om dat tandenpoetsen niet te vergeten (op mijn hand schrijven, tandenborstel op het aankleedkussen leggen, in zijn badje en zelfs in zijn bedje....) Maar niets helpt tot nu toe.

Hebben jullie nog tips voor deze zeef?
En hoe erg is het als zijn tandjes ongeveer 1 x per 3 dagen gepoetst worden?

Ha,
ik herken het wel. Elke dag poetsen komt er hier ook nauwelijks van. Moet eigenlijk wel, maar ja..... Gek is dat het. Want de rest doe je wel allemaal.
Hier is het papa die er eigenlijk de meeste tijd aan denkt.
Heb helaas geen tips voor je.
Groetjes Veerle

hmmm, hier is het ook papa die er af en toe aan denkt.

Als het aan mij lag werden de tandjes nooit gepoetst. Misschien moet ik het maar een papa-taakje maken. Dan kan ik het tenminste niet meer vergeten! ha ha. slecht van mij he?

Waarom.... als die elke avond thuis is, dan zou je dat toch goed kunnen doen.
Brengt mij ook op een idee, want het komende halfjaar is papa 's avonds wel thuis...

Hier hetzelfde hoor! Ze heeft er nog maar twee, maar moeten eigenlijk wel gepoetst worden. Tandborsteltje staat klaar helaas nog nooit gebruik .
Ik ga een briefje klaar leggen hihi

groetjes Sonja

Quinn vindt het trouwens heerlijk. We hebben tandpasta met frambozensmaak van het kruidvat. Voor 0-4 jarigen. Hij smult er echt van. Grappig om te zien...
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan