Weer vk geweest

Vanmorgen weer bij de vk geweest. Het was voor haar ook wel duidelijk dat ik er behoorlijk klaar mee ben, maar ze vond 39 weken toch nog wel te vroeg om evt te strippen. Normaal doen ze het pas met 41 weken, maar als er bij mij volgende week toch nog niets is, gaan ze het wel proberen...
Als ik het echt had gewild, had ze het wel willen proberen, maar de kans zou dan erg groot zijn dat ik alleen maar veel harde buiken en wat voorweeën zou krijgen en dat het dan toch nog niet door zou zetten...

Zeker omdat ik afgelopen weekend ook 2 avonden aardig wat weeën heb gehad, maar dat het toen ook niet doorzette

Ik moet wel zeggen dat t de afgelopen 2 dagen aardig rustig was en dat ik sinds halverwege vanochtend weer geregeld m'n rug voel en toch ook af en toe m'n buik. Ik probeer er maar niet te veel op te letten, maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan :-(

De kleine ligt gelukkig wel goed ingedaald en het hartje klopte ook prima. Ook m'n bloeddruk was goed, dus ja, verder eigenlijk niets te klagen....

Er staat gewoon weer n afspraak voor volgende week, dus ja, maar weer zien of ik die haal ;-)
 
Gelukkig gaat alles goed met jou en de kleine! khoop voor je dat het toch door gaat zetten. Zeker als je al voorween hebt gehad ga je denk ik op elk dingetje letten zo van zou het nu eindelijk beginnen. Ik ben mrgn 39wk maar bij mij nog geen voortekenen...die kleine vind het nog heerlijk daarbinnen. suc6
 
Ja, dat zei de vk dus ook. Ik had gister en eergisteren eigenlijk helemaal geen voortekenen, en toen zei ze ook dat dat eigenlijk best even lekker was, omdat je er dan niet zo mee bezig bent. Nu denk je toch bij elk pijntje, zou dit t begin zijn?? Merk ook dat ik er emotioneel gewoon n beetje doorheen zit, voor ik het weet zit ik al weer te huilen, echt irritant, maar ja, dat zal er ook wel bij horen...

Wees op zich dan toch maar blij dat je nog niets voelt, want bij mij speelt dit al 2 weken en ik vind het echt geen aanrader ;-) Het mooiste is, gewoon zoals bij mijn 1e 2, ofwel vliezen breken en daarna meteen weeën, ofwel, slijmprop verliezen, en daarna ook weeën, rustig opbouwen, maar wel doorzetten ;-)

Maar ja, de natuur bepaalt het hè...

Bedankt voor je berichtje en jij ook succes!
 
Het wil ook niet opschieten he...
Hier ook niet hoor...gaat maar door maar helaas nog niks...
We moeten maar weer volhouden

 
Idd Cloewja!! Maar het is wel fijn om hier te lezen dat je niet de enige bent...

Gisteravond had ik ook weer goeie hoop, maar in bed gebeurd er niets, dus weer n rustige nacht :-(
 
Terug
Bovenaan