weer voorbij

A

Anoniem

Guest
zo mijn kus week is weer voor bij  maar deze ronden heel raar zondag morgen heel vroeg geklust zondag over dag een ong gevoel   heel raar most vandaag mijn eisprong heben maar ik denk dat die zondag is geweest dus paar daagen eerder maar bij baby brabel gaf die van daag aan maar laaste 2 maanden gat het een beetje raar junie moest ik 25 ong worden en werd het de 18 eerder dus en julie moest ik het de 15 worden en werd ik het de 18 maar goed we wachten maar weeraf deze maand als het goed is mijn nod 15 aug liefs van jolanda

Hee Jolanda!
Mijn nod is een dag eerder, dus ik zal voor je mee duimen!!!Leuk dat we ongeveer gelijk zijn!
Succes!
x Zuus

Hee Jolanda,

Als ik het zo lees kun je nooit zwanger zijn: je kus-week zit erop!  hihi...

Wij zijn nog druk aan de klus, ben aan het tempen om te zien wanneer we het verplichte klussen weer in lekker spontaan klussen kunnen omzetten. Heb waarschijnlijk vrijdag mijn eisprong. Toch  heb ik  16 augustus mijn nod, want de vorige maand werd ik 11 of 12 dagen na mijn eisprong (ovu-test  + tempen) ongesteld.

Daarom is het bij jou ook moeilijk vast te stellen hoe of wat.  Je hoeft dus niet per sé 14 dagen  voor je menstruatie je eisprong te hebben, kan ook eerder of later.

Succes met afwachten,

Tammy,

P.S. Uit welk jaar is jouw computer, dat je geen leestekens hebt??  

lieve tamie in noveber word die 3 jaar oud mijn pc haahhahaha afwachten maar maar het is pas de laaste 2 maanden dat het onreegelmaatig is liefs jolanda

ja leuk zuus ik hou je in de gaaten zal duimen voor je hoeveelste ronden is het voor jou mijn 3 nu weer maar helaas in noveber een kindje verlooren bij 40 weeken en 3 daagen zwangerschap dus duimen maar nu he

So hee, dat zal een inpack gehad hebben zeg! dat lijkt me echt verschrikkelijk erg!
Dan verdien je t extra!Wij zijn bezig met ronde 1!Dus allemaal erg spannend, maar ook geweldig gevoel als je samen voor zo'n kleintje gaat!!
jij ook heel veel succes!!
xx zuus

haha, kus week!!die opmerking!

ja zeeker zuus dat was ook vreselijk is nu 8 manden geleeden dus we gaan probeeren voor een klein wondertje is heel fijn he om weer bezig te zijn ja ik wil zeeker graag maar het zal wel goed koomen hoopen we voor jou ook he duim duim aleen het wachten is altyd spanend jolanda

Woehaha, kus-week.
Had ook wel melig geweest als er zwangerschaap had gestaan .

Sorry, ik word er een beetje melig van.

Groetje van een melig muisje

Terug
Bovenaan