weer wachten!!

Hee meiden
Vandaag had ik een afspraak in het ziekenhuis voor een curettage,kreeg ik alleen een onderzoek en nu mag ik vrijdag pas voor de curettage!!!
Ik baal nu wel een beetje.
De zwangerschapkwaaltjes worden steeds erger dus ik raak elke dag meer gefrustreerd.
Nu weer wachten tot vrijdag!!!
Mijn eerste curettage had ik onder volledige narcose nu word ik alleen plaatselijk verdoofd,wie heeft hier ervaring mee het benauwd me wel een beetje.
Liefs miranda

Hoi Miranda,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je baalde dat het alleen het onderzoek was. Nu was je er op voorbereid en dan wil je het ook. Sterkte de komende dagen!!

Groetjes F.

ps: zelf heb ik geen ervaring met een curretage dus daar kan ik je helaas niets over vertellen

Hoi,

Hoi,

Wat vervelend voor je!! Ik heb wel een volledige narcose gehad tijdens mijn curretage. Een ruggeprik kan trouwens ook, dit is heel normaal, en dan ben je ook maar plaatselijk verdoofd uiteindelijk. Ik mocht zelf kiezen.
Vraag anders even bij je gyn waarom ze dat doen.

Sterkte vrijdag,

Bons

Hoi Allemaal,

Ik weet niet helemaal of dat ik hier wel terecht kan maar ik probeer het toch. Allereerst wil ik vragen aan degenen die reageren mij persoonlijk te mailen omdat ik eigenlijk niet zo vaak op dit forum zit, mijn adres is dan ook : a_i_veenendaal@hetnet.nl.

Ik ben sinds een aantal weken moeder van een engeltje! NOUK* is geboren met 24 weken en 4 dagen zwangerschap. Veel te vroeg dus. gulkkig ben ik ongeschonden uit de strijd gekomen en volgens mij staat een nieuwe zwangerschap niks in de weg. Deze week krijgen we een 2e gesprek bij de gyn over hoe en wat bij een nieuwe zwangerschap, ik heb een slappe baarmoeder mond en moet dsu een ingreep ondergaan om het volgende kindje wel uit te kunnen dragen.
Toch hebben we al "geklust" zoals ik in dit forum lees. Het was allemaal super spontaan en wilde ook niks gebruiken omdat ik van mening ben dat zwanger worden gewoon een wonder is. Dus als mijn lijf eraan toe is zal ik dat ook weer worden! Of dat het te snel is weet ik niet hoor, maar.........? Het toeval wil dat we in de goede periode "geklust" hebben. Op de 11e dag en de 13e. De 12e dag heb ik me de hele dag wat warm gevoeld. Ik vermoed dan ook dat ik ook mijn eisprong heb gehad.
zeker weten doe ik het pas de 25e/ 26e juli. Ik hoop dat er mensen zijn met wie ik dit kan delen. Want in mijn omgeving is dit natuurlijk best wel moeilijk.

groeten Isabel, mama van NOUK*

Miranda,

Joh, wat vervelend voor je zeg!!! Weet precies hoe je je voelt. Ik ben afgelopen woensdag ook gecureteerd (wel onder algehele narcose) en hiervoor in 1999 (ook onder algehele narcose).
Ik snap niet dat ze bij jou nu kiezen voor plaatselijke verdoving. Jij wel??
Als ik jou was zou ik contact opnemen met het ziekenhuis (gyn, of narcotiseur) en vragen of het toch onder alghele narcose kan.
De narcotiseur en de gyn. hadden bij mij allebei de keren aangeraden om het algheel te doen. Het is niet fijn (omdat het al emotioneel genoeg is) om het mee te maken.
Ik hoop voor jou dat je deze kans krijgt en het lukt.
Zo en zo wens ik je heel veel sterkte!!!
En ik zeg tegen jou heel verstandig>>>>Doe het rustig aan erna. Ik heb het niet gedaan en ben meteen gaan werken. En nu merk ik dat ik het beter niet had kunnen doen.
Sterkte!!!
Groetjes Monique/Moon

Hoi Miranda,

Ik heb in november een miskraam gehad die spontaan kwam, waar dus niets aan hoefte te gebeuren. In februari (weer zwanger) bleek bij de termijnecho dat het hartje niet klopte. Ik heb in maart een curretage gehad m.b.v. een ruggeprik. Ik gaf hier zelf de voorkeur aan omdat ik dan sneller de draad weer op kon pakken (ik had een pers. reden om weer snel op de been te zijn).
Ik had er weinig moeite mee. Geen pijn of nare ervaring. Het hartje klopte immers niet en ik wist dat inmiddels bijna 3 weken. Het hoeft dus geen enge ervaring te zijn.

sterkte,
Mar.

Terug
Bovenaan