weer wachten

Hallo dames,

afgelopen maandag was ik voor een FM, maar er was nog niets te zien. Wel veel blaasjes, maar nog geen keuze uit li of re. Allemaal nog kleiner dan 1 cm.
Toen besloten om de komende 3 avonden 1 klikje meer te spuiten. Dus 50 EH + 1 klikje. (ong. 58EH)
Afgelopen donderdagmiddag om 16.30 uur had ik de volgende FM staan.
Wat een verrassing!
Ik had (weer links) een follikel van 20.4 bij 15.4. Dus 17.5 mm. Hierdoor kreeg ik 's avonds om 21.45 uur de pregnyl gespoten. :)

Ikwas zo blij. Ik had mij al zorgen gemaakt, aangezien ik dit weekend bij mijn ouders en schoonouders was en dat er dan geen FM gedaan kon worden. Dus dan zou het alsnog een verloren ronde zijn geworden. Maar dat was allemaal niet nodig.

De vorige keer had ik met 2/3 dagen last van mijn borsten en dat de hele tijd door, tot ik ongesteld werd. Maar nu, op dag 3/4 nog helemaal niets. Ik voel niets.

Trouwens, telt afgelopen donderdagavond ook al mee als dag 1? Aangezien ik op dag 17 mag testen....

Hoe gaat het bij jullie?

liefs,

Jeetje Heleen, ik moet even wennen aan het 'vakjargon' maar helaas heb ik genoeg ervaring om het te kunnen snappen. In ieder geval heel erg veel succes ermee! Hoop dat je genoeg afleiding hebt tijdens de wachtbank.

Succes! Houd je niet te veel vast aan wat je wel of niet voelt. Bij mij, en heel veel andere meiden, zegt dat helaas niet veel.
De gelukte IUI hier ging ook als normaal. Op het 'gewone' moment voelde ik mijn ongi, terwijl ik zwanger was die ronde! Ik had wel al een soort onderbuikgevoel wat ik voorheen (3 jaar lang) nog niet eerder had gevoeld.

Laat deze ronde maar gewoon lekker raak zijn!

Liefs Daisy

Dankjewel meiden!
Dankjewel Lyn. Hoe gaat het met jou jongens?
Ik ken jou nog wel, maar eigenlijk pas van de laatste rondes...
@Ilse, is het echt zoveel vakjargon? Sorry dan.
Op dit moment hebben we een logé. Dus dat is heerlijke afleidng. En de gewone dagelijkse bezigheden... zoals werk...
@Daisy, dankjewel. Ik richt mij inderdaad nergens op. Zeker op dit moment niet. Ik schakel de weegschaal deze 2 weken uit. Ik voel nu sowieso al niets. Dus ik kan mij nu ook nergens op richten.
Dat lijkt mij wel een heel overweldigend gevoel... zo'n onderbuik gevoel en dan even later ook de posi test. Maar ja, wij zijn nu pas 20 maand bezig, waarvan 11 in de MMM, vanaf het eerste doorstuurmoment.
Maar ja, het hoeft maar raak te zijn.....
Daisy, hoe gaat het bij jou? Verloopt de zwangerschap naar wens?

liefs,

vanmorgen kwam de menstruatie, heel rustig op gang. Rond de lunch mega buikpijn. Nu bijna niets.
Maandag, volgens de gyn dag 3, weer een echo.... kijken of er geen cystes zijn, anders weer deze behandeling, of even een rondje wachten mochten er wel cystes zijn.
had er gelukkig niet op gehoopt dat het raak zou zijn. maar ik vind het wel jammer. had het erg bijzonder gevonden als het wel was gelukt.
Mijn man zei, doe nu maar rustig aan en geen zware dingen, volgende week is het huishouden er ook nog wel.
dat is wel erg lief van hem. nu ben ik sokken aan het merken. welke maat voor hem/mij is. maar, gelukkig geen buik pijn meer!

Terug
Bovenaan