weer wakker!

Nou meiden,

Wel geslapen afgelopen nacht, maar werd om 5 uur weer wakker. Weer zo een vreemd gevoel in mijn buik. Een paar graden erger dan menstruatiepijn. Ga zo maar even douchen misschien dat t zakt! Ik houd jullie op de hoogte, ik word r alleen een beetje moe van!

Liefs

he janne

jij ook hier?? op dit tijdstip??

haha ik kan ook niet meer slapen maar heb nog geen krampen net als jij. maar wel al twee a drie dagen een onbestemd gevoel met hier en daar vooreweeen. erg irritant idd. nou ik hoop maar dat het of doorzet of afneemt.

nou meid succes en we lezen het wel

kus kus inge

Nou Janne, ik ben benieuwd.

Ik heb van 03.00 tot 06.00 wakker gelegen met krampen. Een flink tikkie erger idd dan menstruatiekramp. Maar weer terug in slaap gevallen en nu loop ik weer rond..... grrrrrr!

Morgen ben ik uitgerekend dus zodra we gaan aftellen vanavond..... :) Happy Newyear!

Wat een spannende dagen toch; zal het wel, zal het niet. Hier is alles nog vrij rustig. Ik ben uitgerekend op 2-1 en hoop ook echt dat het niet eerder komt. De 1e lijkt me zo'n rot dag voor de kleine, bovendien is mijn schoonmoeder ook al jarig dus als het even kan pas op of na de 2e.
Veel sterkte met alle voorweeen. Ik hoop dat jullie nog wat rust kunnen nemen voor het grote werk begint.

liefs

Klinkt als voorweeen! Ik heb het bij de eerste 2 nooit gehad, maar ik had het de nacht na 2'kerstdag ook. Heel irritant, maar bij mij is toen de kleine wel ingedaald. Ook wel prettig idee.

Nou, wie weet is het 't begin. Spannend, hoor.

Terug
Bovenaan