Weer wat afgewerkt!:)

Zojuist de geboortekaartjes besteld!! Ben heeeel benieuwd hoe het eruit komt te zien.. Jullie ook al gedaan? Was een hele zoektoch maar ben uiteindelijk toch op de eerste uitgekomen, www.iedereenmaghetweten.nu is echt een aanrader!

 
Wij, dwz ik ;) maak het kaartje zelf. Plaatje en tekst zijn zover klaar, data kunnen eerst ingevuld worden al hij geboren is.
't Papier en envloppes moet ik idd nog kopen, bijna vergeten. Bedankt voor je tip ;)

Groetjes.
 
Wij hadden al heel vroeg de kaartjes klaar :D Ik vond het allemaal veel te leuk en te spannend om er mee te wachten... Vooral voor het geval dat we er niet uit zouden komen ofzo...Is gelukkig allemaal gelukt en ben er erg tevreden mee :)
 
Oehhh, spannend!! Het is zo leuk om de proefdruk te ontvangen! Dat maakt het echt... Het einde komt langzaam aan toch echt in zicht he! Zoals je titel het al zegt, we zijn onze lijstjes aan het afwerken! Ik moet de enveloppen nog schrijven, de kleertjes nog wassen, maar allemaal in mijn verlof (welke over 2 dagen begint!!)
Geniet van de laatste voorpret!
 
ik heb alles klaar behalve de kaartjes....ben bij de drukker geweest en heb nu eindelijk een leuk kaartje maar zat gewoon zo te twijfelen...
maar zijn er nu wel uit moet alleen morgen even gaan regelen dan zullen we wel een proefdruk krijgen van de week en zijn we echt zo goed als klaar.....
 
Terug
Bovenaan