We blijven wel bezig met osn dametje zeg!! Ik had al verteld dat we zo'n probleem hadden met de voedingen en krampjes etc. Vanmorgen maar even naar het weeguurtje geweest (wegen was alweer 2 weken terug) en heb het daar uitgelegd. De wijkverpleegkundige nam het erg serieus (ook eens wat nieuws daar haha) en zij denkt nu aan koemelkallergie!! We zijn nu dus overgestapt op de speciale voeding van nutrilon. Ook moeten we naar de ha om haar te laten testen ofzo om de voeding vergoed te krijgen. Kost gewoon ruim €25,- per bus!!!! Dat zoiets zo duur kan zijn, gewoon schandalig! Wij kunnen het betalen, maar wat een geld zeg!
Maar goed, we zijn nu dus overgestapt en ik hoop zo dat dan wel gaat werken!!! Gisterenmiddag heeft ze vanaf de voeding van 16.30 tot aan die van 23.00 gehuild, echt zo zielig!!! Huilde zelf op het laatst gewoon mee. Ze was helemaal nat van het zweet door het huilen de stumper! Nu na 1 voeding slaapt ze!!! helaas is nu weer tijd voor een fles en moet ik haar wakker maken. Denk dat ik het maar een half uurtje rek haha. Even wat rust is niet verkeerd!!
Zijn er hier dames bekend met koemelkallergie en hoe dat verder gaat? ken het helemaal niet.
Liefs ciomama
Maar goed, we zijn nu dus overgestapt en ik hoop zo dat dan wel gaat werken!!! Gisterenmiddag heeft ze vanaf de voeding van 16.30 tot aan die van 23.00 gehuild, echt zo zielig!!! Huilde zelf op het laatst gewoon mee. Ze was helemaal nat van het zweet door het huilen de stumper! Nu na 1 voeding slaapt ze!!! helaas is nu weer tijd voor een fles en moet ik haar wakker maken. Denk dat ik het maar een half uurtje rek haha. Even wat rust is niet verkeerd!!
Zijn er hier dames bekend met koemelkallergie en hoe dat verder gaat? ken het helemaal niet.
Liefs ciomama