Weer werken!

Eventjes klagen...
Wat zijn dit vervelende dagen! Mijn zoontje is nu 11 weken en deze week begonnen met inwerken op de creche. Volgende week moet ik weer beginnen met werken en wat voelt dat dubbel. Van de ene kant heerlijk om ook weer zakelijk bezig te kunnen zijn, van de andere kant voelt het zo verschrikkelijk zo'n klein mannetje in de steek te laten
En dan ook nog een schoonmoeder die vier dagen werken te veel vind, omdat ik dan zoveel van mijn kinderen mis. Dit is niet wat ik nu wil horen !
Ik begrijp er helemaal niets van, bij mijn andere zoon had ik dit soort gevoelens  helemaal niet. Zullen we het maar afschuiven op de hormonen of gewoon veelste weinig slaap (geef nog nachtvoeding en Timon huilt veel 's nachts).

Groetjes,
Sandy
 
Hoi,
Ik begrijp dat je je zo voelt. Maar het is gewoon even weer wennen.
Ik werk zelf ook 4 dagen per week en het gaat helemaal prima. Quinten is nu 1.5 jaar
en hij weet niet beter dan dat mama ook centjes verdient. Ik ben gewoon een leukere
moeder/partner als ik werk. Thuiszitten is niets voor mij.
Maar je zult ook nog wel last van je hormoontjes hebben. En de vermoeidheid helpt ook
al niet mee.
Van je schoonmoeder zou ik me al helemaal niets aantrekken!!! Dat is niet haar zaak.
Veel werkplezier. En je zult zien dat je op de momenten dat je wel thuis bent, dubbel
van je kindjes kan genieten.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Terug
Bovenaan