Weer werken..

Hoi   meiden,

Donderdag is het voor mij weer zover, ik ga weer werken.
En ik moet zeggen ik heb er best zin in. Als ik dit zo hier typ denk ik wat ben ik een slechte moeder die weer zin heeft om te werken.
Het is niet zo dat ik mijn 2 kleintjes niet ga missen,  maar gewoon  ff lekker met collega's kletsen over andere dingen.... ( ik heb echt onwijs leuke collega's )

Maar ik voel me best schuldig dat ik zo denk....
Herkend iemand dit ???

Groetjes Marina.

Ik moet maandag weer. Ik voel me schuldig tenopzichte van Lukas dat hij naar het kinderdagverblijf moet (drie dagen). Ik sta tegenover het feit dat ik moet werken heel neutraal. Ik zie er niet tegenop maar kijk er ook niet naar uit. Ik heb wel alvast de leuktste foto's aflaten drukken en die gaan mooi mee naar mijn werk.

Annemieke

Mirne gaat 4 dagen in de oppas en de 5e dag werk ik thuis. Ik voel me helemaal niet schuldig dat ik weer ga werken! Op het KDV heeft ze heel veel aandacht van profs en als ze wat groter is bergen vriendjes en vriendinnetjes. Tis toch hartstikke saai voor zo'n kindje thuis, alleen maar met zo'n "grotemens" als mama!

We zijn al sinds week 6 aan het wennen aan de fles en ze is al meerdere keren door oma's opgepast om te wennen, het gaat allemaal hartstikke goed. Ik moet meer wennen dan zij hahaha.
Ik had 4 weken na de bevalling echt helemaaaaaal geen zin om weer te gaan werken, maar nu ik volgende week weer ga beginnen heb ik er echt reuze zin in, ik ben er echt naar toe gegroeid. Ik heb deze week zelfs al mijn eerste thuiswerkdag gedaan, om lekker rustig op gang te komen (mails lezen enzo).

Terug
Bovenaan