Weer werken....

Morgen moet ik weer aan de slag :-(
Opa en oma komen op fedde passen.
Maar ik zie het niet zitten om 8,5 uur te werken. Ik werk op een kinderdagverblijf.
mijn lichaam is nog niet goed herstelt. Ik heb heel snel last van m'n si gewricht. Mijn pezen in mijn polsen zijn licht geiriteerd waardoor ik sommige bewegingen niet altijd kan maken. Tillen is dus erg lastig. Ben na een dag fedde verzorgen lichamelijk al kapot. Daar komt ook nog bij dat ik erg snrrl moe ben. Waarschijnlijk oa van de narcose.
Ha heeft al aangegeven dat het rust nodig heeft.
Kan dinsdag pas naar de bedrijfsarts.
Mijn nieuwe leiding gevende luistert voor geen meter naar me. Oja en uit haar woorden moest ik ook mast dankbaar zijn dat ze mij faciliteren dat ik kan kolfen. grrrr en ahum

Ik was gisteren best pissig
Ben benieuwd naar morgen ben anders snel thuis zou het namelijk wel fijn vinden om fedde 's avonds ook nog op te kunnen tillen.

je hoeft haar helemaal niet dankbaar te zijn , dit is verplicht voor haar!!
Hoever woon je weg, je mag namelijk ook ´live` gaan voeden als het dichtbij is (haalbaar)
Goed kijken naar de tijd waar je recht op hebt, ik geloof zelfs tot een kwart van je werktijd de eerste 6maanden!
Succes morgen..
Liefs

Klopt inderdaad. Als je 8 uur op een dag werkt, mag je 2 uur daarvan gebruiken om te voeden. En daar hoef je haar niet dankbaar voor te zijn, dat is ze verplicht... Succes morgen! Ik moet over 3 weken en eerlijk gezegd zie ik daar ook wel tegenop.

Groetjes

Ja ik weet dat ik er recht op heb. Ik was ook zo boos op haar. Maar had dat nog maar even niet geuit door de telefoon. Het komt haar helemaal niet goed uit dat ik wil kolfen.

jammer dat ze zo negatief reageert, ze kan ook positief reageren door te zeggen dat het knap is dat je bv geeft, ben er namelijk wel achter dat dit niet vanzelfsprekend is, heb het nu 2x geprobeerd en iedere keer allerlei problemen gehad.
Meid, zet hem op, en ik hoop dat de bedrijfsarts wat voor je kan betekenen!

Succes morgen met werken, 9 juni mag ik weer aan de slag, zie er ergens wel tegenop omdat ik er vanaf okt al uit geweest ben.
Werk zelf op basis van een 0 uren contract als oproepkracht dus als het nog even niets is, kan ik makkelijk nee zeggen en nog even wachten.

Liefs Marina

Mijn eerste dag werd eerste ochtend. Ze hadden al iemand geregeld voor de middag en morgen voor dd ochtend. Werd mij vanochtend pas verteld...lekker al die stress.
Vond het wel fijn om alleen een ochtendcte werken, vanmiddag ook lekker even geslapen.
Mijn rug voelde ik al vrij snel dat was minder leuk. Vijf baby's die getilt moesten worden..... Zo dan is fedde een licht gewicht. Andere zijn dan ook wag ouder.
Wel leuk om m'n collega's weer te zien alleen nog geen tijd gehad om bij te praten.
Voelde niet alsof ik vijf maanden weg ben geweest. Rol er snel weer in, maar moet wel op mijn lichaam letten.
Was wel blij weer bij fedde te zijn. Vreemde was toen ik aan t werk was was net of fedde even niet bestond totdat ik een kleine baby hoorde huilen en hem zag (neg iets ouder dan fedde) toen moest ik wel slikken.
Zometeen slapen morgenochtend lekker uitslapen met fedde!

Terug
Bovenaan