weer werken :-(

Over ruim een week moet ik weer gaan werken en ik kan nou niet zeggen dat ik er veel zin in heb. Ik vind het nog veel te gezellig met die kleine thuis. Hoe vinden jullie het om weer aan het werk te gaan?

Groetjes judith

Vandaag is mijn 2e dag en heb er ook moeite mee, maandag was me 1e dag en kon niet wachten dat ik weer thuis was en lekker met haar kon kroelen.
Probeer er nu nog niet te veel aan te denken, je bent nu nog vrij met de kleine.

ik ben al weer een maand aan het werk. Maar werk op therapeutische basis, Mijn lichaam is nog steeds niet hersteld. Ik heb in de zwangerschap zeer ernstige bekken klachten gehad. Nu moet ik eerst mn spieren en conditie weer opbouwen. Vind het heel moeilijk om mn dochter soms om 6.30u al bij de oppas te brengen. Maar het is niet anders. En als je eenmaal weer aan de slag bent, gaat het ook wel. Maar als ik thuis ben kan ik weer lekker knuffelen. Nog een jaartje voor mn opleiding en dan ga ik denk ik 2 dagen in de week werken. nu nog3.5 dagen

Ik ben gister weer begonnen.
Vond het heel moeilijk om weg te gaan en zat huilend op de fiets.
Toen ik eenmaal aan het werk was, was het ook goed.
Ben ook niet de hele dag bezig geweest met Julian in mijn hoofd, maar gewoon lekker werken.
Heb wel even 2 keer naar mijn schoonmoeder gebeld, die oppaste om te horen dat alles goed was.

Het thuiskomen en weer kunnen knuffelen vind ik erg fijn.

Voor mij voelt het goed om te werken, omdat ik op een gegeven moment te veel bezig was met Julian en te beschermend en bezorgd begon te worden. Nu moet ik meer loslaten. Weer balans in het leven.

Succes volgende week!!

Ik ben altijd blij als ik weer mag werken, even mn hoofd voor mezelf. 3 kinders het is echt niet niks. Wanne doet het alleen niet super goed op de creche, drinken uit een flesje maakt hij een hoop heisa van en slapen met nog 3 kids op een kamertje doet hij ook niet. Maar goed ik kan het wel loslaten.

Terug
Bovenaan