weer ziek.....

A

Anoniem

Guest
Helaas is Nino alweer ziek, heeft al 4 dagen koorts en is hangerig wil bijna niets eten en drinken gaat er ook niet echt makkelijk in. Is best wel weer sneu want mijn oudste heeft vakantie en nu ga je toch niet zo snel de deur uit, dus die zit zich af en toe voor de tv te vervelen.......  

He vervelend zeg. Inderdaad ook voor je oudste. Misschien wil hij als Nino in bed ligt wel even lekker met mama een spelletje doen of koekjes ofzo bakken? En anders kun je misschien bij de zeeman zo'n puzzel/spellen boek voor hem kopen. Kost niks en misschien vind ie het wel leuk (?)
Of laat hem een dagje bij een neefje/nichtje/vriendje spelen. Sorry ik weet eigenlijk niet hoe oud je oudste is dus weet ook niet of dit een optie is.
Beterschap in ieder geval voor Nino...

Liefs Kirsten mama van Tyche

Thanx,

heb net oppas geregeld en we gaan om vier uur een uurtje bowlen..... er gaan nog meer vriendjes uit zijn klas dus dat is wel leuk.....
Hij is nu lekker buiten spelen en Nino is weer naar bedje toe.... heeft nog steeds koorts en dat vind ik echt niet fijn,was net 39.9 vind ik best hoog.......

Groetjes, Angel

Nou heel veel plezier met bowlen in ieder geval en 39.9 vind ik ook hoog maar heb er ook al eens mee naar de huisartsenpost gebeld en die zeggen dat het normaal is :s dat het geen kwaad kan!

Ja ik weet het maar vind het toch niet leuk, is nu de vierde dag en hoopte dat  de koorts in ieder geval minder zou zijn, huisarts heeft gezegd als het morgen nog zo is dan even bellen (is wel fijn voor het weekend) ben gister al geweest maar de huisarts kon  niets vinden dan dat Nino alleen maar weer heel erg verkouden is..... geen oorontsteking (gelukkig) ook niets aan zijn keel...... we zullen zien.      

Ach ach wat een pech allemaal zeg...Nou beterschap hoor.

Groetjes en liefs Kitty en Tess.

Het is zo sneu als ze ziek zijn..van harte beterschap! Voor je oudste is het ook niet leuk, gelukkig konden jullie er even uit vanmiddag.
Groetjes, mv Thom

He balen zeg, nooit leuk als die kleintjes ziek zijn.

Groetjes sandra

Terug
Bovenaan