Weer ziek!

Hi meiden,

In december flinke griep gekregen en vorige week had mn man het goed te pakken, hij lag op bed met koorts en griep. Aangezien hij nooit ziek is was ik er al  een beetje bang voor maar ja hoor, sinds dit weekend ben ik enorm beroerd. Tis vooral een flinke verkoudheid met enorme keelpijn. Bah!

Moet nog 2 weken (halve dagen) werken en... morgen begint mn vervanger en er is niemand die haar kan inwerken, behalve IK! Ik weet het, gezondheid en baby gaan voor maar ik ga het toch proberen. Hopelijk red ik het met mn middagdutjes.

En waarom is er geen medicijntje ontworpen dat je wel mag hebben als zwangere? Ik slik normaal Trachitol, maar dat mag nu niet grrr...

Sorry hoor moet even klagen! Mocht iemand tips hebben wat je wel mag hebben en wat ook helpt, let me know!
Ik had me die laatste weekjes werken wel anders voorgesteld, helemaal omdat het maar halve dagen zijn en ik alles goed wil afwerken. :-(

Groetjes Janneke

He getver wat vervelend! Vooral omdat je t al hebt gehad! En net nu je je werk goed wil 'afronden'. Denk inderdaad aan jezelf en je kindje, al is dat moeilijk. Als ik mezelf naga zou ik toch proberen de ochtenden te gaan en dan een lekker warm bad nemen (of douche) met eucalytus olie (die van Vick's is een aanrader bij verkoudheid) en dan een paar uur gaan slapen. En savonds weer lekker vroeg onder de wol.
Slik je multivitamine? (voor zangeren?) Kan ook geen kwaad nu. En verder natuurlijk lekker veel fruit eten (kiwi, sinaasappels en dat soort vitaminebommetjes). Honingdrop vind ik zelf altijd lekker voor mn keel. Nou, genoeg van oma's tips, haha!
Sterkte met de laatste loodjes, ik snap dat je je werk wilt afmaken. Ik heb dat zelf ook, ben zelfs vandaag nog extra geweest om wat dingen af te maken terwijl mn verlof vorige week al is ingegaan.. Het is bijna zover, hou je daarnaan vast!

Liefs,Marcia mv Puck en 34,5d zwanger

Hier nog een. Ik ben eigenlijk nooit ziek, maar in deze zwangerschap al 4x goed ziek geweest. Vrijdag was mijn laatste werkdag en ja hoor, zaterdag flink verkouden. Vannacht heeft het eindelijk goed doorgezet en vanochtend om 8.30 zat ik bij de huisarts met ontzettende oorpijn. Uiteindelijk met een penicillinekuur naar huis gestuurd, omdat ik flinke oorontsteking heb. En wat doet dat zeer! Ik heb gewoon een potje zitten brullen in de auto, omdat ik mezelf zo zielig vind.....Ik ben dus maar mijn bedje ingedoken met een kopje thee en de laptop op schoot.
In ieder geval heel veel beterschap en blijf goed aan jezelf denken!

Hoi Janny,
Volgens mij mag je tijdens de zwangerschap wel agré gola dat zijn ook zuigtabletten maar zonder bijwerkingen voor de zwangerschap! En ik vind ze prima helpen.
Ben ook deze hele zwangerschap al aan 't kwakkelen hoor zal ook wel met de ijskoude temperaturen te maken hebben!
Beterschap enne... als 't niet gaat op werk.... lekker naar huis hoor! Denk aan jezelf!

Groetjes Macka

Hi dames,

Ik drink elke ochtend al een vitaminebom (shake van yoghurt en veel vers fruit) en slik Dagravit mama en baby. GHa idd elke middag slapen en dat helpt wel, maar ik vind mezelf soms echt zielig terwijl verder alles goed gaat. Denk dat ik vooral toe ben aan verlof.... Nog eventjes!
Vanmorgen mn nieuwe collega ingewerkt, tijd vloog voorbij en voor ik t wist zat ik weer in de auto naar huis. Hopelijk gaan de komende dagen ook zo!

Die zuigtabletten ga ik zeker even halen!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan