weer ziekenhuis pffff

hallo allemaal ,,
ik wil even me verhaaltje kwijt ,, ik word er een beetje gek van ...harde buiken die gewoon pijnlijk zijn ,,het is me eerste zwangerschap dus hoe weet ik nou hoe een voor wee voelt of een pijnlijke harde buik ,,, ik slaap echt super slecht word ieder uur wel eenkeer wakker en dan lig ik gewoon wakker en moet ik weer op nieuw in slaap komen ,,,weer eenkwartiertje verder dus steeds ,,
overdaag ben ik zo moe dat ik niks uit handen kan krijgen heb nu van het ziekenhuis uit inslapers gehad en moet zeggen dat ik vanacht voor het eerst in weken weer heerlijk heb geslapen !!!

nu ben ik 32,4 zwanger maar mijn groei echo gaf laatst met de 31 weken al 35 weken aan dus een mega kindje ,, nou is het allemaal verder gezond en ze heeft het prima na der zin in me buik,, maar ik wrd er niet echt heel vrolijk meer van..
ik hou het nog wel even vol het zijn nog maar een paar weekjes.. en hoe is het allemaal met de rest van de mama's,, ,,,

groetjes mandy

Hey Mandy,

Wat vervelend dat je nu al zo'n pijnlijke harde buiken hebt. Wat zegt de gyn hiervan? Wel fijn dat je eindelijk weer een nacht hebt kunnen slapen. Rust is erg belangrijk heb ik wel gemerkt.

Ons kindje loopt ook 4 weken voor volgens de metingen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zwangerschapsdiabetes heb. Zijn ze vorige week achter gekomen na een hoop testen. Hebben ze dit bij jou ook al getest i.v.m. de groei van je kindje? Moet nu aangepast eten en mijn waardes goed in de gaten houden. Ik maak me niet te druk meer over de groei van ons kindje, blijkt vaak als het kindje eenmaal geboren wordt dat het allemaal wel mee valt.
We krijgen vandaag weer een groeiecho, ben benieuwd of een week dieet invloed heeft gehad op de groei.

Ik vind het nu ook erg zwaar worden hoor, had eigenlijk volgende week donderdag pas verlof maar nu heb ik vanaf gisteren verlof en daar ben ik erg blij mee.

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes Kim

heeej kim
zwangerschapsdiabetes is bij mij getest maar heb ik niet verder is met mij ook alles goed gezond en het kindje ook waarschijnlijk heb ik gewoon een groot kindje ,, terwijl ik zelf helemaal niet groot ben en mijn man ook niet extreem groot wel zijn we alle 2 wat aan de stevige kant maar dat heeft met de lengte niet echt iets te maken zeggen ze ,,
ik maak me er zeker niet echt druk om ,,, net wat je al zegt meestal valt het bij de geboorten wel mee

ik heb ook pas officieel 14 nov verlof maar vanwege de harde buiken en ik bij de thuiszorg werk en veel huishoudelijk werk moet doen ben ik al zeker 3 weken thuis ,,, heb zelf al iemand hier die bij mij komt werken voor de zwaardere huishoudelijke dingen,, omdat ik met me 2 hondjes zit veel haartjes enz ,, maar ach de laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze
jij ook sucses met alles ,,
groetjes mandy

Terug
Bovenaan