weer zo'n vraag of geboortekaarten

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een korte misschien gekke vraag..

Eigenlijk ben ik opzoek naar lege geboortekaarten.
Ik zoek dus kaarten waar ik wel een voorkant kies maar waarbij de rest leeg is.

Zelf wil ik graag een ontwerp maken voor de binnenkant daar heb ik een leuk idee voor..

Iemand ervaring met zoiets? Of weet iemand waar ik zoiets zou kunnen bestellen??

Dank alvast!

gr Annelies

ja op www.geboortepost.nl kan je zelf een voorkant kiezen (of ontwerpen met eigen foto's e.d.) en dan de binnenkant ook helemaal zelf maken!!
dit heb ik ook gedaan en is ook nog eens erg goedkoop.

Iets meer dan 1 euro per kaart INCLUSIEF postzegel en envelop, dus als je bevallen bent 1 druk op de knop en al je jkaarten worden verstuurd :D hoef je niet te schrijven te plakken en te versturen! bespaart een hoop tijd in die drukke periode!

Succes :D

Gr angela

hoi hoi
ik heb ook mijn kaartje zelf ontworpen met printmaster.
dit is een programma waar je allemaal kaarten kunt maken.
je koopt gewoon wat dikker papier en print het uit,lijkt mij het goedkoopste en heel origineel.
liefs sil

Ik hou er wel van, lekker creatief bezig zijn.

Je kan naar mijn idee bij iedere willekeurige drukker geboortekaartjes bestellen.
Je bent dan niet verplicht deze te laten bedrukken.
Hier kan je dan lekker zelf mee aan de slag.

Heb zelf mijn geboortekaartjes van Buromac / Babyfolly. Een ruim gevarieerd aanbod!

Het enige wat ik zeg: Als de kleine geboren is, is het misschien wat hectisch om nog
zelf je kaartjes te moeten printen o.i.d.

Hopelijk heb je wat aan mijn tip, Veel succes,

Achnita

Je kunt ook via Unicef lege geboortekaartjes bestellen. (Ik heb hier een folder liggen van 4 jaar geleden en toen kostten ze ongeveer een euro per stuk).

Groeten, Elinesmama

Terug
Bovenaan