weer zo'n weegmoment ;-)

A

Anoniem

Guest
Hoi dames.

Het is weer maandagochtend, maar volgens mij ben ik een van de weinige die zich nog op maandag weegt. Sorry Jessica voor mijn ongeduld maar s'avonds kan ik eigenlijk zelden op de laptop en dinsdag werk ik altijd en anders ben ik weer te laat. Dus ik dacht anders open ik hem gewoon. Ik was vanmorgen weer erg blij maar schrok toch enigzins van de bizare getallen reeks. Er stond namelijk te lezen 66.6 kg .
Ik hoop toch niet dat dat een teken is voor vandaag. Maar ja voor deze week weer blij weer bijna een kilo eraf ( 0.9 ).

Groetjes Patricia.

Hoi Patricia

Geen probleem dat jij een topic opent.
Momenteel is het hier zo druk dat ik een heel stuk minder achter de pc zit.
Ik wilde net een topic openen en zag dat jij het al had gedaan,thanks.

Je gaat goed met afvallen echt TOP!!!

Groetjes Jessica

PS:En inderdaad ik weeg me ook morgen.

Hallo dames,

Ik woog vanochtend 89 kilo. Ben de afgelopen week dus 1 kilo afgevallen. Nog maar 33 kilo te gaan . Mijn man en ik willen maar 1 kindje maar ik heb van het weekend nog tegen hem gezegd dat als hij toch nog wil ik het nu wil weten want ik wil niet eerst 33 kilo afvallen en dan weer zwanger worden . Gelukkig wil hij ook nog steeds 1 kindje.

groetjes

Linda

Hallo allemaal

Ik wil graag meedoen met jullie strijd en heb mezelf voorgesteld onder dat andere kopje dat geopend is.

Sinds vorige week ben ik weer fanatiek begonnen met de weightwatchers nadat ik nog steeds 18 kilo meer weeg dan voor mijn beide kindjes.

Mijn begingewicht is dus 92,5 en morgen moet ik na een week weightwatchers dus weer opnieuw wegen. Mijn resultaat zien jullie dus morgen....

Ik wens iedereen veel succes

Groeten Kirsten

Hoi Allemaal

Ook ik ben afgevallen en helemaal blij.
Eindelijk weer onder de 90 en dat ondanks een verjaardag met barbeque.

Eens kijken of dat komende week ook gaat lukken met de eerste verjaardag van Joyce.

Ik hoor graag hoe het met jullie is gegaan de afgelopen week!

Groetjes Jessica

Oh ja...... vergeet ik te zeggen wat ik weeg.
Het is nu 89,8 kilo schoon   aan de haak.

Doei doei

Net gewogen en 74,5! (niet gebarbequed afgelopen week)

groetjes Maris

Terug
Bovenaan