weer zo een nacht!

Zo want een lange nacht! Gisteren heel de dag al menstruatiepijn gehad, wat steeds erger werd. Een paar keer gedoucht, maar het word niet minder. Het blijft zo maar rommelen, maar van weeen niet echt iets te bekennen, of voel k er toch wel...? O je gaat zo twijfelen! Het steekt alleen, maar die pijn is nu al bijna 24 uur zo zeurderig! Word r een beetje moe van! Ik hoop zo dat het nu toch gewoon door gaat zetten. Sorry moet ff mijn ei kwijt!
De meeste mensen hebben er wel last van!

Liefs

Hier nog zo iemand.
Hele harde buiken en boven op mijn buik ook z'n plek wat vreselijk zeer doet. Weet bijna niet meer hoe ik moet zitten, staan of liggen.
Ik geloof het ook dat we allemaal dezelfde klachten hebben.
Nu maar wachten op....lijkt soms wel dat ik met een tijdbom loop...wanneer ontploft die?

Succes en sterkte allemaal....
Groetjes Rianne

Wat ontzettend vervelend Janne! Ik hoop echt voor je dat het snel gaat beginnen. Dit is ook niks... Bij mij is het nu juist rustig geworden. Baby is natuurlijk helemaal ingedaald en laat denk ik nog wel een paar weekjes op zich wachten, maar ben ook nog maar net 37 weken dus het mag ook nog wel ff lekker bij me blijven zitten. Al ben ik een van de weinige die deze gedachtes heb...Ik hoop voor de rest van de meiden en voor jou dat het snel gaat beginnen, zonder te veel voor pijn...en daarna jaa dan moet we er ff doorheen! Succes!!

liefs Janne van Krukel, 37,3 weken!

Hoi

Hier ook weer een rot nacht gehad
Ben vandaag uitgerekend en onze 1ste is ook
op de uitgerekende datum gekomen
dus heb nog tot 24.00 hoop dat het doorzet
maar heb nog geen echte ween

Voor alle dames hoop dat het doorzet zijn
we van die rot nachten af...

groetjes Mel

Terug
Bovenaan