weer zo moe!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag ben ik 22 weken zwanger. Op zich niets bijzonders maar ik ben sinds kort weer zo moe! echt niet normaal meer. Vooral 's avonds en 's ochtends.
Ik lig er elke avond vroeg in maar dit helpt niet echt. Ook slaap ik niet echt goed (dromen, slapeloosheid etc.).

Nu heb ik een peuter rondlopen dus dat is best vermoeiend maar ze zeggen dat tijdens deze weken juist de vermoeidheid weg moest zijn en je je geweldig zou moeten voelen. Ik kan het dus niet met mijn vorige zwangerschap vergelijken omdat ik toen nog geen peuter had rondlopen.

Wie herkent dit ook en heeft evt. tips.

Groetjes,
Rosanne 22 wk zwanger van de 2e

Nou Rosanne, ik doe lekker met je mee!
Ik ben de afgelopen dagen ook weer vreselijk moe, ben nu 22w en 3d zwanger.
Ik slaap ook erg slecht, lig veel wakker, woelen...kortom waardeloos!
Tussen de middag probeer ik te slapen, maar dat is 9 van de 10x ook meer niks, want Alessia is zo langzamerhand van haar middagslaapje af.
Dus ook ik zoek tips!!!

Liefs

Hoi Rosanne,

Ik heb er ook last van hoor! Ik ben nu 25 wkn en sinds een paar weken weer meer moe. Van week 12 tot 22 ongeveer voelde ik me top.
Ik merk bij mij dat het slapen het grootste euvel is. Ik heb een paar weken zooooo slecht geslapen, je kon me opvegen. Ook ik heb een dochter rondlopen, 2 jaar is ze, dus moet overdag wel door (en daarnaast werk ik 3-4 dagen). Dat maakt het gewoon zwaarder dan wanneer je nog geen kind hebt en af en toe even lekker kunt gaan zitten.
De laatste dagen slaap ik goed en dat is een wereld van verschil. Ben nog steeds niet topfit maar sleep me niet meer door de dagen heen.

Groetjes,
RV

hai,
Hier ook een zeer vermoeide moeder van peuter en zwanger van de tweede. Ik ben echt reuze lamlendig en wil alleen maar luieren, niks doen, bank hangen of slapen. Af en toe betrap ik me erop dat ik de weken aftel, terwijl het er nog zoveel zijn!
Ik drink sinds kort roosvicee ijzer. Echt geen wondermiddel maar alle b-tjes helpen.
Groetjes Soela

HI..

ik heb het ietsje luxer wat dat betreft, ik ben ook helemaal kapot, maar ik slapen wanneer ik wil.
ik zit in de ziekte wet, al sins week 9 en heb geen kleine rond rennen hier.
dus ik slaap van 0.00 tot 12.00 en zonodig midaag dutjes.
maar dames troost je, het helpt niet, ik blijf heeeeel moe.

xx

Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Het hoort er dus wel een beetje bij.

Mijn zoontje slaapt 's middags ook niet meer dus dat maakt het alleen nog maar zwaarder. Alleen 's avonds als mijn man thuis komt dan neemt hij ons zoontje even een half uurtje mee naar boven en dan kan ik even een tukje doen op de bank!

Ik heb net even op bed gelegen met mijn zoontje. Hij leest dan allemaal boekjes en speelt wat. Alleen betrekt hij me constant overal bij. Welk boekje hij dan weer heeft of hij duikt over mij heen op bed. Al met al heb ik wel even kunnen liggen en dat was wel prettig!!

Hopelijk voelen we ons allemaal snel weer wat minder vermoeid!!

P.S.: die tip van de roosvicee ferro is een goeie. Die ga ik morgen gelijk halen.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan