weer zo'n pijn

A

Anoniem

Guest
Vreselijk..had vandaag in de auto echt zo'n pijn in mijn buik...kon niet eens fatsoenlijk ademhalen...elke beweging deed pijn (het is geen weeenpijn trouwens, het is constant maar vooral met ademen)
lastig hoor ademen als het pijn doet..gelukkig zakte het met een half uurtje weer.. pfff..

Zulke rare pijn.. het is ook niet bij mijn ribben dat je zou zeggen die hebben een opdonder gehad (en dan zou je verwachtne dat het juist niet met een half uurtje zakt.. maar goed.. het is weer gezakt we gaan weer vrolijk verder...
(ben gek genoeg niet eens meer bang voor de pijn bij de bevalling... weet dan ook dat het met een aantal dagen met de meeste pijn gedaan zal zijn, nu voelt het nog zo lang..laat maar komen die weeen)

das mooi balen die pijn, je weet niet waar het vandaan komt?

Wat zegt de verloskundige ervan dan?

Misschien ontlasting die je kwijt moet? Weet dat dat ook voor erge buikpijn kan zorgen!!

succes ermee!!

nee dat was het niet, dat draait allemaal gewoon goed door.. heb ik eigenlijk geen last van en als ik daar last van heb dan is het een andere pijn..

wat de verloskundige zegt? geen idee heb deze keer niet gebeld.. maar over het algemeen zeiden ze de laatste keer...pech.

Ik heb het nu ook als ik iets te snel beweeg..ach we zien wel..

Hier vanmiddag ook veel pijn, ik was even gaan fietsen met m'n zoon. Ik kan gewoon nog wel fietsen, langzaam dat wel, maar ondanks bekkenpijn ging het steeds wel goed. Vanmiddag enorme buikpijn. Voelde als m'n banden, maar t zat ook aan de zijkanten en hield nog een kwartiertje aan toen ik thuis was. Nu alleen nog last van ribben en een soort spierpijn.
Heb t idee dat m'n buik ook weer een flinke groeispurt maakt dus daar zal t wel mee te maken hebben...

Mijn buik groeit eigenlijk niet veel meer.. Ik vind het gewoon vervelend en naar..vooral het niet kunnen ademen (nou ja kunnen wel willen eigenlijk niet)
nog 5 weken......

het zit er trouwens nu weer/ nog steeds maar dan wat meer op de achtergrond.. Die pijn had ik al wel langer (naast de bekkenpijn) dus die herken ik wel.. ik denk niet dat het banden zijn daarvoor zit het teveel door mijn buik heen... ik weet het ook niet..boeit ook niet, veranderd niets

vervelend he al die pijntjes, ik word er ook niet goed van. Soms draai ik me om in bed en dan krijg ik weer zo'n pijn. Ik denk eigenlijk dat het mn banden zijn,
heel veel succes

Ik heb het ook, heel weinig lucht en maar zuchten.
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat de kleine nog niet is ingedaald. Ik heb ook geen pijn in mijn ribben of last van mijn darmen. Kindje zit gewoon hoog.
Was van de week bij de VK en toen vroeg ik of die al was ingedaald. Nee. Ik zeg hoe kan het dat ik soms het gevoel heb dat het hoofdje al in het kanaal zit zeg maar, hahaha!! Ja zegt ze hij kan er wel in, maar dan gaat ie weer terug omdat ie nog ruimte heeft.
Dus misschien is dat het bij jou ook, dat het kindje nog te hoog zit zeg maar.....
Succes & je kan er inderdaad helemaal niks aan doen *helaas, zucht*

Terug
Bovenaan