weer zooooo moe

het is weer zover met mij,ben zo moe,ik heb vanacht redelijk geslapen,daarna ff wat huishouden gedaan NIET TE VEEL want dan val ik gelijk om!
Ik zit nu hier als een zoutzak achter de computer te typen,ik moet nog stofzuigen want ik krijg straks visite m,n vriend is jarig,ik heb zo geen zin om wat te doen!!!!Arme ik,de enigste die wakker is dat is m,n baby!!
Gaap,ik denk dat de stofzuiger maar laat voor wat die is,ik kan amper opstaan!
Nou dit zal wel aanhouden tot aan de bevalling denk ik,.
Zo dat was weer ff een update van mij!
xxx
bianca

Hoi Bianca,

Vervelend is dat he??Ik heb ook wel eens van die dagen,maar moet zeggen dat het de laatste tijd wat minder is.Wel heb ik dat als ik iets heb gedaan dat ik daarna wel weer even moet zitten,even bijkomen...Proberen wel voldoende rust te nemen,want straks als het kleintje er is zal je nog genoeg lange zware dagen/nachten krijgen.

Groetjes Elma mama van Fleur,en 27 wkn en 4dgn zwanger

Ik herken het helemaal. Ik ben doodop, ik zit hier als een vaatdoek achter de pc te vechten tegen de slaap. Mijn man is vandaag laat uit zijn werk en ik zit hier tot 19.00u met een hyperactieve kleuter...pfffff, nog iets meer als 3 uurtjes te gaan....

Tja hier nog 1, wordt nu al 4 dagen om 530 wakker en dan houdt het op. Terwijl ik dus wel moe ben en later opblijf...
zit ik op kantoor te suffen voor de zoveelste keer PPPFF

ze zeggen dat het training is ja, maar ik vind het logischer als je lichaam je even goed zou laten uitrusten nu :)

Terug
Bovenaan