Weer zoveel follikels :-(

Ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting op dag 12 en nu heb ik weer zoveel follikels. Deze keer heb ik puregon gespoten 50 eh gespoten en ik heb er 7.
Ik heb al een keer eerder puregon gespoten en toen had ik er maar 1. Hoe kan mijn lichaam dan ineens zo heftig reageren. Vorige maand ook al 3 follikels met clomid. Heel raar! Normaal heb ik maximaal 2 follikels en dit is toch al de 12e keer dat ik hormonen gebruik. Dit is dus weer een verloren maand zo jammer :-( Het gaat zo tegen me gevoel in. Je hebt nu zoveel kans maar het mag gewoon niet. Stom lichaam ook!

ik zeg lekker zelf klussen!! (alhoewel ook dan t risico groot is uiteraard)..

maar tis wel balen dat er geen peil op te trekken is...ik heb deze maand helemaal geen ei denk ik, mijn temp is echt enoooooorm laag, normaal 36.8 en nu 36.6/36.7...dus ik denk dat ie anders loopt na de miskraam mijn cyclus...

Hopelijk heb je volgende maand meer succes..

gr Yosha

Hoi Yosha,

Ja het risico is wel erg groot he met 7. Dat durf ik eigenlijk niet aan en me vriend al helemaal niet haha. Die kreeg het vorige maand al benauwd met 3.

Het is wat dat betreft wel erg oneerlijk verdeelt he ik 7 en jij geen. Ik vind jou temperatuur wel hoog om het laag te noemen zeg maar. Mijn temp is meestal 36,1 tot 36,4 en na mijn eisprong vanaf 36,8. Zo zie je maar hoe dat kan verschillen.

Hopelijk heb je gauw wat meer zekerheid zeg na je miskraam. Ik had na mijn miskraam gelijk weer een goede cyclus dat scheelde wel.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan