Weer zwanger na 2 keer een BBZ

Pfff ik zit in een heel spannende periode zeg !
Sinds een aantal dagen weet ik dat ik weer zwanger ben.
Op dit moment ben ik 4 weken en drie dagen.
In Oktober 2009 kon ik mijn geluk niet op : we waren zwanger , helaas ging t 2 dagen na t goede nieuws fout.
Ik begon te vloeien en werd doorverwezen naar de gyn.
Die maakte een inwendige echo en concludeerde dat ik een vroege miskraam had gehad , ze zouden wel voor de zekerheid een aantal keren bloed prikken en moest over 4 weken terug voor een nacontrole.
Alleen mijn hcg daalde niet en daarbij kreeg ik ook de nodige pijn wat volgens het ziekenhuis bij de miskraam hoorde , alleen de pijn werd erger en toen ik na 4 weken naar de gyn moest maar hij geen tijd had om mij te zien ging het diezelfde avond helemaal fout mijn eileider sprong en ik moest direct geopereerd worden en er werd een eileider verwijderd. Het was een verschrikkelijk moeilijke periode.
Maar wat een vreugde in April bleek ik werderom zwanger te zijn erg snel na de bbz.
Ook die vreugde was van zeer korte duur.
Weer begon ik te vloeien , ik stond onder behandeling van de gyn omdat ik weer zwanger was , mijn hcg steeg , ik bleef vloeien maar ze konden niets vinden niet in de eileider of waar dan ook. Ze besloten een kijk operatie te doen en hieruit bleek dat t verkleefd zat in de hoek van de baarmoeder , weer een bbz , omdat het op een plek zat waar veel grote aders liepen was operenen geen optie op dat moment en kreeg ik een kuur Methotrexaat wat celdeling tegenging en kapot maakte zodat t vruchtje niet meer kon groeien. Want dan was t probleem groter want als t vruchtje groeide zou me baarmoeder scheuren.
Gelukkig bleek de kuur zijn werk te doen en mocht ik na een verblijf van 6 dagen in t ziekenhuis weer naar huis.
En nu , nu ben ik wederom weer zwanger en oo wat zijn we blij , tot nu toe gaat alles goed , heb behalve wat misselijkheid geen klachten en heb ook t volste vertrouwen dat t goedkomt.
Dit keer gaat t wel lukken !
Wat een verhaal maar t lucht wel erg op om even van me af te schrijven , het is nu een zeer stressvolle periode omdat ik over twee weken me eerste echo krijg en als ik weet dat t nu goed zit dan kan ik eindelijk een beetje gaan genieten ervan !

Terug
Bovenaan