hallo iedereen,ik ben ook weer zwanger na 2 miskramen te hebben gehad achter elkaar,ik kan je wel zeggen dat het geen zorgeloze zwangerschap is hoor?bij alles maak je je zorgen,ik heb steeds bij de eerste echo te horen gekregen dat er geen vruchtje meer in zat en ja dan begint je bezorgdheid al gelijk en ja ben nu 17 weken en kan nog steeds niet echt genieten hoor,maak me steeds weer zorgen,ik heb het al een keer gevoelt en ja daarna niet zo duidelijk meer en nu maakte ik me ook weer zorgen en ja daardoor merk ik ook dat mijn bloeddruk maar blijft steigen,dus ja moet me proberen minder zorgen te maken,maarja dat zit in je hoofd he?haal dat gevoel er maar eens uit,ik heb mijn miskramen best goed kunnen verwerken hoor,ik ben moslima en wij geloven er in dat als je na de miskramen gewoon verder kunt gaan zonder te klagen en zo dat je dan door de miskraam in het paradijs kunt komen,als god het wil natuurlijk en ja dat heeft er voor gezorgd dat ik het goed heb verwerkt,alleen ja de onzekerheid bij een volgende zwangerschap blijft wel,ondanks dat ik ook weet dat we nooit zekerheid hebben of we de negende maand wel halen of niet,nu probeer ik mijn bezorgdheid wel aan de kant te zetten hoor,ik moet namelijk erg oppassen op mijn bloeddruk,ik ben namelijk erg vermoeid deze zwangerschap,heel erg zelfs dat ik er tegen over mijn andere 2 kinderen erg chagerijnig ben,en zelfs mijn man moet het omgelden helaas,maarja kan er echt niets aan doen,iedere ochtend weer hetzelfde gevoel,alsof ik al een hele dag heb gewerkt of zo,en dan moet ik nog maar net beginnen,dus kun je na gaan hoe ik mij de rest van de dag voel,nouja we moeten maar weer even afwachten moet deze donderdag weer naar de gyn,zal ik het daar wel vragen hoe dat komt,mijn bloeddruk is af en toe erg hoog en dan weer gewoon,nu ik stres heb door de vermoeidheid heb ik het idee dat het weer omhoog gegaan is,dus ja moet maar veel rusten en de boel de boel laten,alhoewel ik dat niet vaak kan verdragen,maarja heb het idee dat ik het huis niet meer netjes kan houden,met mijn kinderen er bij die steeds weer rommel maken en ja dan ga ik het maar weer op hun afreageren he?nouja we moeten het maar afwachten,ik hoop dat die vermoeidheid maar minder word,dan is alles weer een beetje normaal.nou sorry voor dat geklaag maar moest even mijn ei kwijt hier,ik hoop nog wat tips van jullie te krijgen,alles is welkom,zelfs kritiek hoor,nou iedereen sterkte hier op dit forum,ik hoop dat jullie allemaal krijgen wat jullie willen,zelfs na een miskraam kunnen jullie weer zwanger worden,gewoon geduld hebben,is bij mij ook gelukt en ja sterkte met de zwangerschap dan,doei doei moeder van hassan.