Weer zwanger na babyverlies

<p>Hallo allemaal,</p><p>In juli 2019 is onze zoon Fynn geboren na een zwangerschap van 32 weken. Na 8 mooie, maar heftige dagen hebben we helaas afscheid moeten nemen van onze prachtige zoon.<br /><br />Afgelopen maandag had ik een positieve test in mijn hand! Fynn krijgt een broertje of zusje erbij, als alles goed mag gaan :). <br /><br /></p><p>vind het wel onwijs spannend. <br />Zijn hier nog meer vrouwen/stellen die hun baby zijn verloren en nu weer zwanger zijn? Hoe voelt dat voor jullie?</p><p>Liefs,</p><p>S.</p>

Hoi! Ik kan er gelukkig niet over mee praten ik heb 2 kindjes mogen krijgen na een voorspoedige zwangerschap
maar wilde je wel feliciteren ♥️
ik kan me goed voorstellen hoe spannend zo een nieuwe zwangerschap dan is dat is het altijd al laatstaan na zo een zwaar verlies 
gelukkig zul je nu onder strenge controle staan tijdens je zwangerschap
wat een prachtig kado zo in het nieuwe jaar 
dat alles goed mag gaan en jullie dit jaar een mooi kindje mogen gaan grootbrengen 
ik wens je al het geluk op de wereld !!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend allemaal hè?! Wij zijn in november 2018 onze zoons verloren met 20+5 en 20+6 weken zwangerschap. Inmiddels 34+4 zwanger van een dochter. Toen ik de positieve test in handen had zei ik direct dat het deze keer wél goed zit. De eerste 21 weken waren super spannend. Bij 24 weken kreeg ik wat meer vertrouwen en bij 28 nog wat meer. Daarna heb ik tegen de 32 weken aan zitten hikken en nu zijn we aan het aftellen. Onbezorgd zwanger zijn zit er niet meer in, maar ik kan inmiddels ook oprecht genieten ?

Terug
Bovenaan