Weer zwanger na bevaling, rugklachten of toch (nog) na-weeen?

Hoi Allemaal,

Kom ik ook weer aanzeuren... Whaha..
Ik ben 12 weken bevallen, van ons 'Dikkertje Dap' en mooi en zeker 'vol'kereltje van inmiddels bijna 7weken!! (Groeit ERG goed dus!)
Samen met mijn vorige partner heb ik nog 2 kinderen een meid van bijna 7 en een zoontje van 5.

Nu ben ik dus in April bevallen, hebben we vanaf begin mei weer sex gehad, en in de maand mei een x of 4 (denk ik) .. Deze keren waren 'voor het zingen de kerk uit'
Echter heb ik tot 8weken 'volledig' borstvoeding gegeven. In de maand Juni hebben we (gewoon niet aan toe gekomen etc..) geen sex gehad.
Dus nu dus ongeveer 4weken geen sex gehad.
Ons mannetje krijgt nog 2á 3x borstv. de rest van de tijd de fles.

Nu ga ik bijna kapot van de rugpijn, echt heftig.. Kan haast wel huilen van de pijn.
Bij alle 3 de zwangerschappen heb ik rugweeen gehad, kort en heftig,
Deze rugpijn voelt soortgelijk..
Ik zit nu precies zoals 12 weken terug met de zelfde pijn klachten, 12wk terug braken mijn vliezen en kwam meneer..

Zouden dit nog na-weeen kunnen zijn? Lijkt me sterk toch? Of door de hormonen? Nu ik afbouw met borstvoeding?
Of zou ik dan toch zwanger geworden zijn? En is deze rugpijn een zwangerschaps klacht? (Mocht dat zo zijn, zou ik dan ongeveer 5á6weken zwanger zijn)
Dat het voor het zingen de kerk uit mis is gegaan?
Bah... Juist door de onzekerheid word ik gek en emotioneel, tja... ook zeggen ze 9maanden ontzwangeren??

Hahah..
Nu ben ik dit aan 't typen en komt 'het nummer' van mij en mijn partner op TV! Toeval ;-)

Tja, mocht het zo zijn... Komt er vast een extra bedje! Ben wel nuchter, ben er ten slotte zelf bij geweest. En is hij/zei meer dan welkom (voor me zelf gesproken dus!!)

Iemand ervaring, ook pas na een paar weken giga rugpijn etc etc

Liefs,
Marieke
Moeder van 3! 3maanden, 5jaar en bijna 7
 
Ik weet niet of je zwanger bent, misschien moet je eens proberen te testen.... Wordt een gezellige boel kinderen bij jullie. Ik wil dat ook, maar ben pas van nr 2 in verwachting.
groetjes,
Elise
 
heey ik ben een mams van 4kids en zwanger nu van de 5e..mijn 3e kindje was net 10maanden,en kreeg nog veel borstvoeding,en 1keer onvoorzichtig geweest en ik was dus zwanger van ons 4e kindje.en heel gek mijn zoon van 10mnd toen wilde ineens geen borstvoeding meer,en zo kwam ik erachter dat ik zwanger was...zou als ik jou was gewoon ff een test doen..succes
 
@tien1976. Wat grappig! Zo is het bij mij ons ook gegaan. Altijd voorzichtig, en dan ga je een keer op vakantie en de sfeer is relax en wij hadden zoiets van: het zal wel niet in zo een vaart lopen. HAHAHA
Dochtertje van toen 10 mnd kreeg nog volledige bv en opeens werd dat steeds minder tot nog maar 1 keer per dag (loont zich dus niet meer om bv te geven, vond ik). Bleek ik ook zwanger te zijn!

@mama-rieke: al een een test gedaan?
 
@cass85 ja das idd toevallig,en het klopt wat je zegt haha....maar goed niet minder gewenst he daarom.bij mijn zoontje was het direct klaar de borstvoeding hihi zou het dan echt een ander smaakje ofzo krijgen,,ben ook benieuwd mama-Rieke of je test hebt gedaan
 
Hoi Marieke,
Zelf denk ik niet dat je zwanger bent, heb niet vaak gehoord dat je zwangerschap begint met lage rugklachten. Ik weet wel dat zowel volledige borstvoeding als 'voor het zingen de kerk uit' geen garantie zijn voor geen zwangerschap!! Echt niet!
Maar zou bij je rugklachten niet in eerste instantie aan zwangerschap denken. Zou het wel even met je verlosk. of huisarts overleggen, want als je zo enorm veel pijn hebt, is niet niet normaal. Misschien een spierenkwestie of bekken(bodem)? Ga er wel achteraan! Succes,
 
Terug
Bovenaan