weer zwanger na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

hallo
ik heb net een test gedaan en ik ben weer zwanger..
kei leuk maar ook erg eng want ik heb in april een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.
ik heb al twee heerlijke kinderen maar ik ervaar het nu veel anders..
ik wil dit kindje echt... hopelijk nesteld zich goed en kan ik gaan genieten van deze zwangerschap..
kennen mensen dit weer zwanger na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
groetjes milenne

Hoi Milenne,

Joehoe!!!! Gefeliciteerd meid. Je hebt het verdiend.

Ik heb zelf geen buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad, maar wel een miskraam. Ik ben nog niet opnieuw zwanger, maar hoop dit wel snel te zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het onbezorgde ervan af is als je dit een keer is overkomen.

Hopelijk krijg je snel een echo met goed bericht. Probeer er toch maar zoveel mogelijk van te genieten, het is per slot van rekening een klein wondertje.
Gefeliciteerd!!!!

Hi Milenne,
ik heb ook in april een bbz gehad en ben daaraan geopereerd. Vervolgens moesten we één cyclus afwachten en daarna was ik gelijk weer zwanger. Dat ging dus supergoed. Helaas was het een leeg vruchtzakje en dat is er met 9 weken mbv medicijnen uit gekomen. Dus nu is het weer wachten op een nieuwe zwangerschap. We hebben afgelopen maadag een ok gekregen om weer te gaan proberen. Ben benieuwd! Hoop dat het weer zo snel gaat, maar dan nu goed!
Heel erg gefeliciteerd in ieder geval!!
Groeten, Yvette

Terug
Bovenaan