weer zwanger na drie miskramen, erg spannend.

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag een hartje zien kloppen op de echo, dus nu durf ik me aan te melden voor het mei Forum!

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, het is en blijft een wonder. Zo ook bij ons afgelopen maandag. We moesten ons smorgens om half negen melden voor een curretage omdat de week ervoor de echo niet positief was. Maar nu dus wel een koppend hartje, hihi. Ik moet dus gewoon een latere eisprong hebben gehad dan verwacht, waardoor ik nu minder ver ben dan verwacht, maar dat is natuurlijk geen enkel probleem.

Ik ben ook weer ontzettend misselijk, net zoals bij mijn eerste zwangerschap, die overigens een geonde en geweldige zoon heeft voortgebracht. Maar hoe lastig de misselijkheid ook is, ik koester ieder moment, want dat betekend dat de hormonen door mijn lijf gieren en dat is natuurlijk positief!

Momenteen ben ik op vakantie dus kan wel makkelijker even gaan liggen en wat rustiger aan doen, maar volgende week weer aan het werk, en dan is het constante misselijke gevoel met overgeven wel minder makkelijk. Maar op het werk weten de meeste van alle tegenslagen afgelopen anderhalf jaar, en leven ontettend mee en zijn nu ook weer heel erg blij voor me. Tja op het werk weten ze het dus al, aangezien ik dacht weer een miskraam te hebben..... Maar ik vind het wel fijn dat het bekend is, leeft toch iedereen met me mee en zo.

Nou ik ga maar lekker naar bed, want morgenvroeg staat zoonlief om 8 uur weer aan mijn bed om te gaan spelen, en hij weet nog van niets (denk ik, maar je weet nooit wat ze meekrijgen), daarvoor wil ik de 12 weken grens voor voorbij zijn.

Gelukkig heb ik 8 oktober weer een echo, en blijf ik even onder controle van de gyn tot de 12 weken met iedere twee weken een echo, totdat harttonen te horen zijn via doptone. Geeft wel geruststelling om het hartje regelmatig te mogen gaan zien en horen.

Ik heb met mezelf besloten dat ik na de 12 weken wel echt moet gaan genieten, dat vind ik nu af en toe nog moeilijk, omdat ik nog bang blijf.

Dus dames, ik hoop jullie te volgen tot aan onze bevallingen in en rond mei, met gezonde babys als eindresultaat.

Groetjes,
Kim

hoi kim,
wat een mooi verhaal...fantastisch!
Gefeliciteerd...wat een mooi nieuws na zoveel tegenslag!
ik snap dat genieten nu nog een beetje moeilijk is...fijn dat ze je in de gaten houden en dat je extra echoos krijgt!
wanneer ben je nu uitgerekend dan?
en hoe oud is je zoontje?

welkom op het mei forum!
ik ben bijna 8 weken zwanger, heb afgelopen donderdag een klein kloppend hartje gezien...mooi he!
en heb een meisje van net 3 jaar.
genietse (zover dat kan) ;)
groetjes lotte.

Wat een verhaal.. Geweldig dat het toch goed is, maar wat moet je daarvoor een rotweek hebben gehad zeg!
Maar nu kun je lekker gaan genieten! Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel minder gaat worden! succes met werken!
Liefs Mij
10wk2d

Wat een prachtig verhaal en net wat je zegt... alle kwalen en klachten horen erbij, maar dat neemt niet in dat je daar niet van mag balen. Staat los van hoe blij je met je zwangerschap bent.. Ja toch?

Liefs Ro
8wk 2dgn

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat zullen jullie een rare tijd achter de rug hebben?!! De gedachte weer een miskraam gehad te hebben, maar toch alles nog goed, echt een wonder inderdad.
Nou probeer er lekker van te genieten meid!

Groetjes Mama van Aimée

6wkn + 5dgn

Hoi Kim,

Wat een geweldig nieuws zeg!! Ik hoop dat je heel snel die rottige 12 weken voorbij bent, en dat je heerlijk van je zwangerschap kan gaan genieten!!
Veel geluk en succes!

Liefs Sonja

Terug
Bovenaan