<p>Hey iedereen, </p><p>ik weet sinds maandag dat ik weer zwanger bent..</p><p>2 juli had ik een miskraam gekregen bij precies 6 weken. </p><p>Maar bij die zwangerschap had ik al een raar gevoel dat het mis zou gaan, kreeg bloedverlies en dagen met bruin bloedverlies enc. En toen ik voor het eerst een test deed was mijn streepje echt heel licht en het werd maar niet donkerder die dagen daarna..</p><p>nu weet ik dat ik weer zwanger bent, ik heb bewust gewacht tot ik weer mijn menrstruatie kreeg na de miskraam en meteen weer raak.</p><p>maar ik voel me heel onzeker misschien omdat ik kort geleden een miskraam heb gekregen.</p><p>2 dagen voor mijn NOD had ik roze bloedverlies bij het vegen. En de dag dat ik een menstruatie zou moeten krijgen klein beetje bruin achtig bloedverlies. Is ook meteen gestopt sinds maandag niets meer gehad.. </p><p>ik had maandag een zwangerschap test gedaan was wel een duidelijke streep. gister weer een test gedaan voor de zekerheid en de streep was donkerder dan de controle streep. </p><p> </p><p>heeft iemand dit ook gehad tijdens de zwangerschap? Qua bloedverlies enc? </p><p> </p><p>Groetjes </p>