weer zwanger na een pre-dismatuur bevalling.

Ben nu 4 weken zwanger en net als de vorige keer in 1x geweldig. Maar ook erg spannend want de vorige zwangerschap eindigde heel plotseling met 33 weken en Kyllian was maar 1250 gram. ben ontspannen en gespannen tegelijkertijd, en kijk uit naar de 1e afspraak bij de gynacoloog op 23 juli.
 
Hel spannend! Vooral als straks je bevallingsdatum nadert, of eigenlijk het moment dat je van de vorige ging bevallen. Ik had daar in ieder geval erg veel last van toen ik zwanger was van de 2e. Maar ac, die bleef gewoon zitten tot 38 weken en eerlijk gezegd was ik er toen ook wel een beetje klaar mee, ha, ha (met dat zwanger zijn dan he)

groetjes, 3keermama
 
Spannend! Heel veel succes!

Ik ben nu 24 weken zwanger. Het is mijn tweede zwangerschap. Vorig jaar augustus ben ik (ingeleid) bevallen van onze dochter die na 37 weken intra-uterien was overleden.
Een tweede zwangerschap is dan wel heel anders. Bovendien sjouw ik wat af naar verloskundigen en ziekenhuis! :) Maar dat heb ik er zeker voor over.

Word jij nog extra in de gaten gehouden?

Groet,
M.
 
Dank voor de reacties. Reisa, erwas idd uitgezocht waarom Kyllian zo klein was ik had een te kleine placenta en er zaten verkalkingen in iets wat je bij ver overtijd hoort te zien. Het is waarschijnlijk met de innesteling al niet helemaal goed gegaan waardoor met 33 wkn de placenta gewoon op was. Ik heb nu voor de zwangeschap bloedtesten gehad maar die waren allemaal goed.
geluksmamma en babylove thks!
3keermama Zeker spannend hopelijk blijf deze kleine ook langer zitten, ben wel een beetje blij dat als ik hoogzwanger zou zijn het in de winter is en niet nu met dit weer (hahaha)
MH Gefeliciteerd Goh dat lijkt mij nog zwaarder als je je kindje voldragen verliest en dan nu zwanger ja dan heb je het er zeker voor over om al die afspraken af te lopen. Ik mag niet meer bij de verloskundige omdat mijn placenta heel slecht was de vorige x dus die wordt extra in de gaten gehouden en vanaf 12 weken moet ik aan de ascal zodat de bloedstroming in de placenta en navelstreng optimaal blijft. Nog een kleine drie wkn en dan heb ik de 1e afspraak op 20 juli.

groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan